BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek blog.Eurabia e-mailem
BulletBloggeři
BulletVyhledávání

BulletPublikace
Vlastimil Podracký - Poslední člověk
Islamské hrobové vúdú - časť 6
Autor: Esmeralda Zlopočasná | Publikováno: 11.3.2009 | Rubrika: Blog
Ilustrace

 

 
napísal Abul Kasem
11 Dec, 2007
[Pozor: Obsah tohto článku môže uraziť niektorých čitateľov)

Mnohí ľudia (moslimovia a aj nemoslimovia) veria, že keď zomrú, zostanú v pokoji ležať vo svojich pohrebných komorách, kým ich Alah nevzkriesi v deň vzkriesenia na konečný súd.Vedia iba veľmi málo o tom, že islamské aktivity na ľuďoch sa ich smrťou nekončia.V tejto časti zistíte, že Alah vás nenechá ujsť len tak, nenechá vás na pokoji, hoci vaša mŕtvola už leží v hrobe.Ak ste nemuslim, vo svojom hrobe zažijete skutočne hrozné časy.
Alah nechá ľudí vo svojich hroboch rásť
Alah hovorí vo verši 22:7, že deň vzkriesenia je istota.Vzkriesi tých, ktorí sú v hroboch.Alah opakuje túto tému v mnohých iných veršoch, takých ako 36:78-80. Môžeme sa diviť, ako nás Alah vzkriesi z našich hrobov, keď sa naše mäso a kosti zmenia na pôdu.
Vo viacerých veršoch Koránu Alah poskytuje odpoveď na túto mätúcu otázku.
Vo verši 7:57 Alah hovorí, že zošle vetry, aby priniesli ťažké dažďové oblaky, aby pršalo na mŕtvu zem, aby sa dala obrábať.Ibn Kathir rozširuje tento Alahov čin na opakovaný rast ľudí z úrodnej pôdy.Píše, že Alah zošle dážď počas štyridsiatich dní, mŕtvoly vyrastú z hrobov rovnako, ako rastú zasadené semená, toto bude vzkriesenie mŕtvych.Alah to potvrdzuje vo verši 30:25, kde hovorí:Pretože Nebesia aj Zem sú pre neho, keď povolá mŕtvych, mŕtvi vstanú spod pôdy (z hrobov).Jalalyn tento verš vykladá tak, že toto sa stane, keď Israfil zaduje na Trúbu.
Potom Alah vo verši 36:51 hovorí, že keď zaznie zvuk trúby, ľudia sa z hrobov vyhrnú k nemu.Ibn Abbas tento verš vysvetľuje tak, že sa vynoria zo svojich hrobov a postupujú pred svojho Pána.Podľa Jalalyna je to Trúba a druhé Trúbenie pre Vzkriesenie, pričom medzi jednotlivými trúbeniami je štyridsať rokov.
Aby sa vyjasnila táto islamská kultivácia ľudských tiel v hroboch, Ibn Kathir predpokladá, že obyvatelia hrobov nie sú ani v tomto, ani na onom svete a zostanú tam (v hroboch) až do dňa vzkriesenia (23:100).Keď sa Alahovi zažiada vzkriesiť telá, zošle dážď spoza Trónu, ktorý pokryje celú zem, a telá začnú rásť vo svojich hroboch ako semená rastú v zemi (35:9).
Vo verši 54:7 Alah hovorí, že oči neveriacich budú pokorené, vybehnú z hrobov ako roztrúsené kobylky (pozri aj 101:4).Verš 82: 1-5 hovorí, že Alah rozštiepi nebo na dva kusy, zhodí hviezdy a prevráti hroby zhora nadol.
Islamský výsluch v hroboch
Hadís v Sunaan Tirmidhi (45) hovorí, že hrob je strašné miesto, je to prvá fáza v procese vzkriesenia.
Mysleli ste niekedy na záležitosti čerstvo pochovanej osoby v jej hrobe?Väčšina z nás nemá ani potuchy, čo sa deje s mŕtvou osobou, keď sa pohreb skončí, osobu pokryjú zemou a smútiaci odídu.
A toto robí Alah s čerstvými mŕtvolami, pochovanými telami:
Keď ľudia pochovajú mŕtveho a začnú odchádzať, mŕtvy človek počuje kroky svojich príbuzných potom, ako ho vložili do hrobu (Sahih Muslim, 40.6863).Sunaan Abu Dawud (2.20.3225) píše, že mŕtvy človek, položený do hrobu počuje zvuk krokov svojich odchádzajúcich spoločníkov.
Ďalej v Sunaan Abu Dawud (3.40.4734) čítame, že keď je človek uložený do svojho hrobu a jeho priatelia odídu, počuje kroky ich topánok, potom k nemu prídu dvaja anjeli a začnú sa s ním rozprávať.Sunaan Tirmidhi (50) píše, že po pohrebe v hrobe moslim vstane, pozrie si západ slnka a pomodlí sa.
Očividne nemáme pochybnosti o osude mŕtvoly neveriaceho, keďže táto sa nebude modliť islamským spôsobom.
Sahih Muslim (40.6862) píše, že po pohrebe v hrobe a po odchode smútiacich vstúpia do hrobu dvaja anjeli a začnú sa mŕtveho pýtať na Alaha a Mohameda.Ak je to nemoslim, ukážu mu jeho miesto v ohni pekelnom.Keď už anjeli zistia, že mŕtvola je po moslimovi, rozšíria hrob veriaceho na sedemdesiat lakťov a ukážu mu jeho miesto v raji.Sahih Bukhari (2.23.450, 451) ďalej vysvetľuje, v spojení s veršom s 14:27, že mŕtvy muž si sadne vo svojom hrobe a anjeli sa ho budú pýtať na Alaha a Mohameda.
Mená dvoch anjelov, ktorí sa pýtajú čerstvo pochovanej mŕtvoly sú Munkar a Nakir.V Sunaan Tirmidhi (44) nachádzame popis týchto dvoch anjelov hrobov.Tento hadís hovorí , že Munkar a Nakir, dvaja anjeli z hrobu budú mať čierne tváre a modré oči.Budú moslima v hrobe vypočúvať.Keď budú spokojní s odpoveďami, ohľadom Mohameda a islamu, anjeli rozšíria objem moslimovho hrobu na 4900 kubických stôp, osvetlia hrob a povedia moslimovi, aby si pokojne pospal.Pokrytcov hrob sa zúži tak, že sa mu rozdrvia kosti.
Tu je ešte niekoľko hadísov, ktoré nám osvetlia, čo Alah robí s mŕtvolou v hrobe:
* Osoba bude vzkriesená v takom stave, v akom umrela (Sahih Muslim, 40.6878)
*   Keď moslima v hrobe vypočúvajú, vyzná že niet boha okrem Alaha a Mohamed je posol Boží. Je to napísané v Koráne 14:27 … (Sunaan Abu Dawud (3.40.4732)
* Munkar a Nakir, dvaja hrozní anjeli spôsobia, že mŕtvola vstane v hrobe s telom aj dušou a budú mu klásť otázky o jeho náboženstve a jeho prorokovi.Toto je prvá skúška po smrti (Ghazali, p.1.1010)
Islamské mučenie v hroboch
Mnohí ľudia, (vrátane mnohých umiernených moslimov) pokladajú za nemožné veriť, že ich Alah bude v hroboch mučiť.Napriek tomu je Alah nemilosrdný, keď jedná s neveriacimi.Ghazali (p.1.117) píše, že viera v tresty v hroboch je povinná.Malik’s Muwatta (16.6.18) hovorí, že dokonca aj dieťa (neveriace, samozrejme) podlieha mučeniu vo svojom hrobe.
Čo je zvláštne, Mohamed si vypožičal tento koncept Alahovho mučenia v hroboch od medínskych židov.Vo verši 40:45 Alah hovorí, že on ochránil veriaceho (Mojžišovho žiaka) ktorý bol medzi faraónovým ľudom, ale zničil faraóna.Pri výklade tohto verša Ibn Kathir píše, že na začiatku Mohamed popieral tresty v hroboch.Neskoršie, keď počul ako židovská žena hovorila Ajši o trestoch v hroboch, Mohamed zmenil názor.Mohamed teraz trval na tom, že neveriaci, vrátane Židov budú mučení vo svojich hroboch. (Sahih Bukhari, 2.23.457).
Pozrime sa najprv do Koránu, čo sa tam píše o islamskom mučení, vykonávanom na neveriacich v ich hroboch.
Sahih Muslim (40.6861) píše, že Mohamed počul zvuk mučenia Židov z ich hrobov.
Alah hovorí vo verši 6:31, že v deň vzkriesenia neveriaci budú ľutovať, že musia na chrbtoch niesť svoje náklady.Ibn Kathir vysvetľuje túto bizarnú situáciu (náklad) takýmto spôsobom:
Každý nespravodlivý človek pri vstupe do svojho hrobu stretne človeka so škaredou tvárou, tmavou kožou a hrozným zápachom, odetého do špinavých šiat, v deň vzkriesenia budú nespravodliví niesť svojho odporného spoločníka späť do pekla.
Predtým sme čítali, že dvaja anjeli (Munkar a Nakir) budú vypočúvať obyvateľov hrobov.Takže tento škaredý muž s tmavou pleťou a hrozným telesným zápachom musí byť iný človek (možno neveriaci), ktorý vstupuje do hrobov, aby pokoril nemoslimov, pochovaných v svojich hroboch.
Vo verši 52:47 čítame, že okrem trestu v deň vzkriesenia dostanú neveriaci ešte dodatočný trest.Vo verši 32:21 Alah upresňuje tento dodatočný trest.V tomto verši (32:21) Alah hovorí, že uvalí ľahší trest v tomto živote pred uvalením najvyššieho trestu na onom svete.Podľa ibn Abbasa tento menší trest sa týka trestov počas života na tomto svete.vyprahnutosť krajiny, sucho, hlad, vraždy a trest v hrobe.
Alah opakuje svoju Hrozbu vo verši 40:11. V tomto verši Alah hovorí, že neveriaci budú trpieť dvoma smrťami, budú prosiť Alaha o úľavu.Podľa ibn Abbása, prvá smrť je vtedy, keď Alah vezme ich duše (v živote na tomto svete) a druhá smrť sa týka výsledku výsluchu Munkara a Nakira v hrobe.
Dôvod/y potrestania neveriacich v hroboch sú pochopiteľné, je však zaujímavé, že Alah dokonca potrestá tých moslimov (v ich hroboch), keď ich rodina za nimi kvíli.(Sahih Muslim, 4.2015, 2018, 2025).
Sunaan ibn Majah (2.1593) píše, že anjeli mučia mŕtvolu, keď nad ňou jeho príbuzní nariekajú.
Môžeme sa čudovať nad spôsobmi Alahovho mučenia väzňov hrobu.Tu je zhrnutie toho, ako budú Alahovi anjeli vykonávať mučenie.
* Nemuslima bude hrýzť deväťdesiatdeväť jedovatých drakov, dych drakov zničí všetku zeleňna zemi (Sunaan Tirmidhi, 46)
Keď človeka uložia do hrobu, príde anjel a bude sa ho pýtať ohľadom jeho viery. Neveriaci dostane úder medzi oči železným kladivom (Sunaan Abu Dawud, 3.40.4733)
*   Mohamed povedal „Trestom neveriacich bude, že v hrobe budú mať deväťdesiatdeväť hadov, ktoré ich budú štípať a každý had bude mať sedem hláv. Toto bude trvať až do dňa vzkriesenia (Ghazali, p.4.4150)
Islamské odmeny v hroboch
Práve tak ako neveriaci vo svojich podstúpia hrozné mučenie, Alah vyhradil mnoho odmien pre horlivých nasledovateľov Mohameda.
Už sme poznamenali, že anjeli hrobov (Munkar a Nakir) rozšíria veľkosť moslimovho hrobu a osvetlia hrob, keď boli spokojní s výsluchom. Moslimovia v hroboch dostanú viac odmien, Napríklad ako:
*  Pokiaľ zomriete počas piatkovej alebo štvrtkovej noci, nebudete v hrobe mučení (Sunaan Tirmidhi 414)
* Keď je pochovaný moslim, hrob sa rozšíri do nekonečna a ukáže mŕtvemu dvere raja, hrob neveriaceho sa scvrkne a sedemdesiat drakov bude týrať neveriaceho (Sunaan Tirmidhi, 1429)
* Keď bol na cestách, moslimovi zomrela tehotná manželka, ale jej dieťa sa narodilo v hrobe. Ľudia videli v jej hrobe svetlo. Keď rozkopali jej hrob, našli dieťa, ako sa v hrobe hrá s lampou. Dieťa vyzeralo presne ako jeho otec …(Ghazali, p.2.1580)
*   Alah rozšíri hrob za jeho vzývanie (Mishkat 1.91)
*   Ježiš bude pochovaný s Mohamedom (očividne to má byť pre Mohameda pocta) (Sunaan Tirmidhi) 1522
 
 
1073 čtenářů | 17 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Islamské hrobové vúdú - časť 6
(theofil, 11.3.2009 22:59:36)
Odpovědět
Ve svém hrobě žiju velmi spokojeným životem. Nikdy jsem neměl problémy s placením účtů za telefon nebo internet, natož za islám.

Ty dobré křesťanské firmy to respektují, že vlastně neexistuji. Je to od nich velmi férové, křesťanské a empatické.

Tyto čerstvé zprávy ze 7.st. mě překvapily, díky za service. Líčí to tak barvitě, že to asi musí být pravda.

Nicméně v mém nevěřícím hrobě je vše OK. Zdravím všechny ještě žijící smrtelníky a doufám, že se občas zastaví. Mám rád kytky, věnce, svíčky a rockenroll.

Doufám, že ty čerstvé zprávy ze 7. st. nenaruší můj životní rytmus v mé zemljance. Přitáhněte nějaké spiritisty, je tu fajn a ani tu moc nemrzne - jako u vás.

Theofil jméno mé - nežijící spokojený ex-smrtelník.
Re: Islamské hrobové vúdú - časť 6
(finka, 12.3.2009 7:26:14)
Odpovědět
"moc pěkné, milá finko. Nějak jste ale zapomněla ta tu "elementární slušnost", kterou tak ráda hlásáte - Esmé vám nabídla tykání, než jste se jí zeptala "kdo ti to platí?" "

V podstatě hledáte hnidy. Nenabídla. Od prvního příspěvku mi také tyká. Mohla se ohradit.

"Jinak si velice cením toho, že jste se pokusila vyrovnat se všemi částmi mého postu, ale nějak vám asi došel dech, nebo jste nenalezla kreativní vyvětlení toho, jak označení za podvodnici a lhářku a odvolávání se na Goebbelse přispívá dobré náladě a mravům v internetových diskusích. "

Psala jsem, že zbytek se vyvinul sám. po prvních Esiných urážkách.
A k dobré náladě a mravům přispívá označování Mohameda za pedofila, jen tak na potkání? Ona si prostě myslela, že jsem muslimka a že mě tím tak urazí, že se rozbrečím a ona mě utře jak mastný flek a odejde s pocity vítěze. Na základě čeho vůbec usoudila z mého dotazu ohledně financování její práce, že bych třeba s nimi mohla mít něco společného? Proč mě zkoušela tímto způsobem urazit? Proč prostě slušně neodpověděla?


"Nicméně vzhledem k tomu, že již dříve jste na odpovědi na mé dotazy selektivně neměla čas, ani zde mě vaše selektivní reakce nepřekvapuje. "

Tohle je kec. Psala jsem, že zbytek se vyvinul sám. Nemůžu za to, že selektivně vynecháváte části mých odpovědí. Nicméně po mně vyžadujete odpovědi na všechny vaše otázky(i když mé "vyžadování" a prosby ohledně autorství a serveru jsou považovány za nepatřičné) . Na mou otázku ohledně vašeho zásahu pro Es ,využíváte možnosti neodpovídat. Jste si jistý, že nám oběma měříte stejným metrem anebo si pro sebe ponecháváte výhody?

"Taky vám přeju váš pocit, že máte spoustu přátel. Iluze mohou být pro spokojený život důležité... :-)"

I ty vaše iluze pro váš, patrně křesťanský, život.
Re: Islamské hrobové vúdú - časť 6
(finka, 12.3.2009 7:31:42)
Odpovědět
Omlouvám se, zapomněla jsem připsat, že je můj příspěvek především pro Tree Ardyho, pokračování předešlé diskuse. Ještě k selektivitě jeho příspěvků-to je ten věčný nedostatek času, který mi neumožňuje odpovídat všem. Pokud na mě reaguje více lidí, tak prostě většinou můžu odpovídat jen jednomu, zvlášte , pokud je povaha debaty složitější. Nemám tým lidí, kteří by fungovali za mě.
Re: Islamské hrobové vúdú - časť 6
(finka, 12.3.2009 7:36:23)
Odpovědět
jo, na to http mi Explorer píše, že nemůže zobrazit stránku. Asi s tím zase nebudete nic dělat, odkaz tam přece je, i když nefunguje. Ale třeba se ještě rozběhne.
Re: Islamské hrobové vúdú - časť 6
(finka, 12.3.2009 7:40:31)
Odpovědět
Jo, k článku "sex, drogy a islam." Dole je u originálu napsáno "všechna práva vyhrazena." To snad znamená, že v případě jakéhokoli publikování je nutno mít souhlas, jinak se porušují autorská práva. Máte ten souhlas?
Re: Islamské hrobové vúdú - časť 6
(finka, 12.3.2009 7:45:43)
Odpovědět
Mýty o Mohamedovi-část 7- nenašla jsem odkaz.
Re: Islamské hrobové vúdú - časť 6
(Tree Ardy, 12.3.2009 13:31:09)
Odpovědět
výborně, finko, takže to vypadá, že podle počtu zpráv, které generujete, i podle časů, kdy je posíláte, máte na studium i odpovídání ve skutečnosti času dost, že?

1. pojďme tedy k tomu pedofilovi - když jeden sexuje s devítiletou holčičkou, říkáme mu jak? pedagog? pediatr? pedant? pedolog? oddílový vedoucí?

2. Které věci o mohamedovi, přeložené Esmé, jsou pomluvy, to znamená nezakládají se na pravdě? jak hodnotíte důvěryhodnost muslimských zdrojů, které jsou muslimy považovány za důvěryhodné a na jejichž podkladě je mohamed představen jako vzor chování?


pokud někoho rovnou oslovím tykáním, jeho reakce může snadno být hrubá záplata. ale to jste asi nezvážila, že? a za "lhářku a podvodnici" vy nemůžete, protože se to vyvinulo samo, že? úplně stejně argumentují muzzies - za své chyby nejsou zodpovědní, vždycky za ně může někdo jiný. žid, američan, bílej zápaďan, mrtvej kolonista, černej muslim, soused šíita, přinejhorším alláh, inšalláh. [jenom jsem přišel a plivnul jsem mu do gesichtu, nemůžu za to, že poté, co mi dal facku a já jemu pěstí, on vytáhl boxer a přerazil mi sanici. je to zjevně hulvát a neumí se ovládat, NEMUSEL SI MĚ VŠÍMAT... že?]

Když už máte dost času na své reakce, věnujte ho taky část na nastavení svého mailového klienta, prohlížeče a firewallu. Nevím který odkaz nejste schopna otevřít, například u tohoto článku jsem já otevřel všechny (a to mám nastavení defaultní).

že Esmé v té záplavě překladů neuvedla někde zdroj, je odsouzeníhodné. navrhnu, aby si dala pozor, aby příště už tuhle chybu neudělala, a budu trvat na tom, aby jí dali 20 ran tužkou přes chodidla nebo padesát perem přes záda. (pero je mocnější meče.) musíme přece požadovat exemplární potrestání. uděláme z ní odstrašující příklad.

která je vaše otázka ohledně mého zásahu pro Es, jejíž neodpovězení považujete za doklad selektivity?

Pokud se ptáte na intence a motivy Es, těžko vám budu odpovídat. odpovězte vy, pokud to jistě víte (není důvod, proč bych to já měl vědět líp).

Že mě považujete za křesťana, to mi vůbec nevadí. jiní mě považují za izraelského žida a ještě jiní za buddhistu. je mi to šumák, nejste ten, na jehož soudu by záleželo. popřál bych vám hezký a produktivní den, ale vzhledem k vašemu přístupu vám musím popřát také mimořádně nepěknou manikúru.
Re: Islamské hrobové vúdú - časť 6
(Grappa, 12.3.2009 17:36:43)
Odpovědět
Kristepane finko, nechci být vůči vám nijak ofenzivní, ale poté, co jsem si přečetla Vaše komentáře pod Esmeraldinými články uvažuji o stavu Vašeho duševního tdraví.
Jste člověk, který napadá druhé pro jejich aktivitu a názor, přestože Vy sama jste nepřednesla jediný protiargument, který by svědčil o Vaší mozkové aktivitě.
To, že Esme překládá články je zcela normální - podívejte se na jekékoliv webové stránky zaměřené na informace - všechny prezentují přeložené články a mnohdy ani neuvedou zdroj. To Esme pečlivě dělá.
Píšete, že nemáte čas na to, abyste si třeba dělala vlastní blog. Je mi líto, ale je to lež. Pokud byste psaním do Vašeho blogu trávila polovinu času, co trávíte napadáním Esme, tak byste už měla napsané druhé pověsti české.
Vím, že na můj příspěvek zareagujete "obviněním", že jsem křesťanka - proto rovnou říkám, že nejsem. Nejsem ani jiného vyznání, nicméně plně respektuji ty, kteří některé náboženství vyznávají (samozřejmě v neinvazivní, mírumilovné formě).
Zkuste se finko prosím na chvíli zamyslet nad tím, proč takto reagujete na Esme a její příspěvky. Co vám udělala? Čím se Vás dotkla? Tím, že umí velmi dobře anglicky? Že má flexibilní práci, která jí nechává i nějaký volný čas? Že tento volný čas tráví tvůrčí činností a nesedí utelevize? Že má inteligentní, umí si na věc udělat názor a dává ho vědět světu?
Ohledně Esme a jejího času na překlad článků... Sama dělám webovky a jsem vedle toho zaměstnaná. Denně se snažím napsat něco nového a věnuji tomu téměř veškeré volno. Mám flexibilní práci a ta mi umožňuje psát tu ráno, tu večer, tu v poledne. A samozřejmě z toho nemám ani halíř. Ale baví mě to. Má to pro mě smysl a to mi stačí. Takže říkám, že to, co dělá Esme, není divné, ale jde to zcela bez probémů. Chápu, že to někoho může štvát, ale nevylévejte si svou závist zde a radši zkuste alespoň jednou něco udělat.
Myslím si, že diskuse je nutná a mnohdy podnětná. Vy ovšem nevedete dialog - vy jste začala s napadáním bez jakéhokoliv protinázoru. Jen rejpete, urážíte, haníte a kvůli čemu? Smutný případ...
Re: Islamské hrobové vúdú - časť 6
(finka, 13.3.2009 7:06:18)
Odpovědět
"výborně, finko, takže to vypadá, že podle počtu zpráv, které generujete, i podle časů, kdy je posíláte, máte na studium i odpovídání ve skutečnosti času dost, že? "

Včera 14 minut.
Re: Islamské hrobové vúdú - časť 6
(finka, 13.3.2009 7:09:50)
Odpovědět
"pojďme tedy k tomu pedofilovi - "

Považujete za normální to servírovat lidem, kdykoli se vám nelíbí? Křesťané při mši pojídají tělo i krev svého boha, tady jsou v podstatě bohožrouti, Přesto nepovažuji za normální jim na potkání takto říkat.
Re: Islamské hrobové vúdú - časť 6
(finka, 13.3.2009 7:14:12)
Odpovědět
"pokud někoho rovnou oslovím tykáním, jeho reakce může snadno být hrubá záplata. ale to jste asi nezvážila, že?"

Jednou v jiné debatě někdo oslovil Phoenixe tykáním. Ten mu prostě odpověděl: netykejte mi, a bylo to. Neměl potřebu urážet. A to považuji za normální reakci. Pokud mi Es celou dobu tykala, bez jakýchkoli výhrad, tak skutečně nechápu, proč mi nenapsala, že jí to vadí, dokud jste to nevytáhl vy.
Re: Islamské hrobové vúdú - časť 6
(finka, 13.3.2009 7:16:26)
Odpovědět
"že Esmé v té záplavě překladů neuvedla někde zdroj, je odsouzeníhodné. navrhnu, aby si dala pozor, aby příště už tuhle chybu neudělala, a budu trvat na tom, aby jí dali 20 ran tužkou přes chodidla nebo padesát perem přes záda. (pero je mocnější meče.) musíme přece požadovat exemplární potrestání. uděláme z ní odstrašující příklad."

to říkáte vy. Co ta vyhrazená práva u jiného článku?
Re: Islamské hrobové vúdú - časť 6
(finka, 13.3.2009 7:38:23)
Odpovědět
Zkuste se finko prosím na chvíli zamyslet nad tím, proč takto reagujete na Esme a její příspěvky. Co vám udělala? Čím se Vás dotkla?


Můžu říct, že naprosto nejvíc mě naštvalo, že mi začala nadávat? Chtěla jsem vědět, proč dělá to co dělá, protože to nepovažuji za správné. A na těchto stránkách je obvyklé, že pokud někdo vyjádří názor odlišný, nejde se do diskuse, ale rovnou se mu nadává. Navíc tou klasikou o pedofilovi. Takže mě to už opravdu hodně vytočilo. A dál to šlo fakt samo.

Nicméně pořád mě mrzí- Začala jsem Es tykat, dobrá, moje chyba. Ale skutečně dle vašeho názoru měla Es právo mi začít nadávat, bez toho, že by mi to slušně vytkla?

Es mi nadala do salámistek, do lenochů, neschopálů, snižených inteligentů. Je potom tak divné, že jsem jí psala stejně?

"Tím, že umí velmi dobře anglicky? "

Já jsemzase docela dobrá projektantka

"Že má flexibilní práci, která jí nechává i nějaký volný čas? "

To jsem jí nikdy nevyčítala. Jen jsem měla pocit, že se bráním jejím útokům na mou údajnou lenost.


"Že tento volný čas tráví tvůrčí činností a nesedí utelevize? "

Pokud si myslíte, že já sedím u televize, tak mi ji vůbec nemáme.

"Že má inteligentní, umí si na věc udělat názor a dává ho vědět světu?
Ohledně Esme a jejího času na překlad článků... Sama dělám webovky a jsem vedle toho zaměstnaná. Denně se snažím napsat něco nového a věnuji tomu téměř veškeré volno. Mám flexibilní práci a ta mi umožňuje psát tu ráno, tu večer, tu v poledne. A samozřejmě z toho nemám ani halíř. Ale baví mě to. Má to pro mě smysl a to mi stačí. Takže říkám, že to, co dělá Esme, není divné, ale jde to zcela bez probémů. Chápu, že to někoho může štvát, ale nevylévejte si svou závist zde a radši zkuste alespoň jednou něco udělat. "

Nevím jestli máte rodinu. pokud ano, tak stojím v údivu, jak to stíháte. Pokud ne, tak zkuste pochopit vy mě, že skutečně nemám čas . Těch dvacet minut, které ráno strávím na síti je většinou maximum.
Re: Islamské hrobové vúdú - časť 6
(theofil., 13.3.2009 11:05:01)
Odpovědět
Ono když si vytvoříte "odlišný názor" na stalina, hitlera či mohameda, tak musíte přelézt obrovský kopec mrtvol.

U mohameda se jedná o stamilióny a to nepočítáme jinak zdecimované a zotročené a oloupené další stamilióny.

Ani mohamedova pedofílie není jen případ divného pána od vedle s cukrátky v kapse, jedná se o nábožensky závazný příklad - vědomé šíření pedofílie ve velkém bez možnosti odvolání - následky si nesly a nesou zase milióny malých holek.

Toto je podstata sporu. Zatím tady chybí nějaké jasné stanovisko. Lavíruje vždy ten, kdo nemůže obhájit "svůj názor". Propagace nacismu, komunismu, islámu?

Proč nepíšete na Al-Azhar, aby zrušili vše, co by mohla Esmé vystavit své kritice? Není to jednodušší? Spolu s Azhar můžete zacpat demokraticky pusu miliónům kritikům jednou provždy. Proč uvažujete nedemokraticky? Jenom proto, že islám je tak ošklivý? Inspirace? Když někomu trčí sláma z bot, není jednodušší, když si boty vymění a neprudí lidi, kteří na to právem poukazují?
Re: Islamské hrobové vúdú - časť 6
(Tree Ardy, 14.3.2009 0:56:29)
Odpovědět
"'pojďme tedy k tomu pedofilovi - '

Považujete za normální to servírovat lidem, kdykoli se vám nelíbí? Křesťané při mši pojídají tělo i krev svého boha, tady jsou v podstatě bohožrouti, Přesto nepovažuji za normální jim na potkání takto říkat."

No a? Není pravda, že se mi mohamed nelíbí kdykoli. Nelíbí se mi pořád. Nemám žádný důvod mu říkat jinak než pedofil, mimo toho důvodu, že kdybych ho tituloval správně, tedy "zrádce, násilník, vrah, podvodník, lupič, chamtivec, pedofil, pečeť proroků a příklad pro všechny časy", bylo by to moc dlouhé. Zkracuju to většinou na pedofil.

Jestli to vaše tykání a oslovování Esmé za podvodnici a lhářku Esmé vadí nebo ne, to vám neřeknu - nejsem ona. Ale je mi to proti srsti a podal jsem vám to jako jeden z možných důvodů, proč člověk, kterého oslovíte tykáním a ptáte se ho, kdo mu to platí, reaguje jinak než mile. slušné chování není udělat něco, co může ostatním vadit a pak se rozčilit, že neřekli, že jim to vadí. Slušné je nejdřív se zeptat. Alespoň za mého mládí to tak bylo.

"... to říkáte vy. Co ta vyhrazená práva u jiného článku?"
Nevím. Co vyhrazená práva u jiného článku? doufám, že se mají dobře. Máte problém, že to, jak se mají vyhrazená práva u nějakého článku je můj problém?

Esmé slíbila, že se nechá podupat zvířectvem, případně se předhodí šelmám. Takhle exemplárně jsem ji sice trestat nenavrhoval, ale asi se vážně kaje a pro svůj trest vybrala přiměřeně středověké metody. Možná vám chtěla udělat radost, ale od té doby se neozvala, tak nevím. Máte radost, nebo vás neuspokojí nic mimo vlastnoručního odseknutí provinilých končetin?
Re: Islamské hrobové vúdú - časť 6
(theofil., 14.3.2009 15:15:44)
Odpovědět
Podle nejčerstvějších zpráv z 8. st. byl mo pedofil-paroháč.

Ajša ho popodvela s kolegou na protest
proti pohlavnímu zanedbávání poté co pan spirituál přepnil svoji stanovou ložnici zajatkyněmi.

Chci Esmé zaslat angl. text, ale asi nefungujou maily.
Re: Islamské hrobové vúdú - časť 6
(Es, 18.3.2009 23:12:57)
Odpovědět
ajaj, takže naposledy, aspoň dúfam.
k sťažnostiam finky.
dovolila som si byť ironická a nazvať ju salámistkou - podľa mohamedánskeho pozdravu salam, vyhradeného výlučne pre moslimov.

tomu, že mi to nikto neplatí neverila, a neverí zrejme dodnes - čož je jej vec...

pevne dúfame, že už bude komentovať niečo iné, lebo ma jej lamenty nudia. fakty žiadne, logika žiadna, akurát citové výlevy bez hlavy a päty.
v každom prípade sa pokúsila zachrániť multi kulti limonádu pred fanatikmi.. saláma s ňou, nech sa jej sníva v ružovom s bublinkami.