BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek blog.Eurabia e-mailem
BulletBloggeři
BulletVyhledávání

BulletPublikace
Vlastimil Podracký - Poslední člověk
BulletInformace o autorovi
Občan ČR, mající důvodné obavy o budoucnost naší země i celé Evropy
BulletNapište autorovi

Chcete-li kontaktovat autora článku, musíte se
zaregistrovat.

BulletReklama
Za všechno mohou samozřejmě Židé
Autor: josef slezák | Publikováno: 10.3.2010 | Rubrika: Blog

Eurábie je pro mne zdrojem informací o střetu euroatlantické civilizace s agresivní středověkou ideologií zvanou islám. Vedle článků jsou mnohdy zajímavé i diskuzní příspěvky k nim. Žil jsem v mylném přesvědčení, že hlavním nepřítelem naší demokracie je muslimské náboženství s jeho ideologickým přesahem. Dle této ideologie jsou úhlavními nepřáteli musulmanů Lidé Knihy, takto potomci prasat a opic – křesťané a židé. Bláhově jsem si myslel, že národ, který je jedním z hlavních oponentů islámu, bude naším spolubojovníkem proti probíhající islamizaci nejprve Evropy a posléze i dalších kontinentů. Pak mi však spadly šupiny z očí a já prohlédl a spatřil úděsnou pravdu v celé její nahotě! Za své probuzení vděčím guru všech opravdu otevřených diskuzí, velikánu, který se díky své skromnosti skrývá za akronymem jj.

Dovolím si uvést některé citáty tohoto giganta, které mi umožnily poznat strašnou pravdu: „nacizmus vznikl jako forma sionizmu pro nežidy, majícího za cíl dostat Židy do Palestiny – nakonec se to německým sionistům, sami sebe se nazývajících nacisty a židovským sionistům společně povedlo a ty Židy, kterým se odejít nechtělo, společně poslali do plynu.“

„nacistou může být jen sionista a sionistou jen antisemita“ „ stejné je to se sionisty a islamisty, také si jdou na ruku proti nám“

Židé založili Hamás protože: „ sionizmus stojí na antisemitizmu a když antisemité docházejí, musí je sionisté sami vyrábět a popřípadě pomáhat jim zakládat a organizovat jejich hnutí a teroristické organizace, vraždící nevinné Židy, tak se jim to hodí a líbí“

„vyhnání Muslimů z Evropy brání židovští MC sionisté, kteří chtějí z mít Evropy Střední Východ“

Díky jj jsem pochopil úskočnou strategii Židů, totiž že podpora islamizace Evropy a posléze celého světa je pro sionisty výhodná, protože vyžene všechny Židy do Izraele a ten se pak bude moci celosvětově vládnoucímu islámu líp bránit.

Ano, to je ta hrůzná pravda, sionisté jsou nejbližšími spolupracovníky islámu a proto souhlasím s jj, že „ je třeba celou tu blízkovýchodní, nám nepřátelskou žido-islámskou žumpu dostat pryč z Evropy“ Proto navrhuji jj dekorovat před jednotkou jízdní velbloudí kavalerie pamětní medailí jiného velikána Pravdy – Josepha Goebbelse s právem přijmout symbolické jméno Joseph Joebbels :o))))))))).

P.S.promiňte tento pro většinu čtenářů asi zbytečný dovětek (setkal jsem se však opakovaně s nepochopením svých ironických příspěvků): jde opravdu o ironii a s názory jj opravdu hluboce nesouhlasím

1425 čtenářů | 30 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Za všechno mohou samozřejmě Židé
(novopatriot, 10.3.2010 9:17:52)
Odpovědět
To jsi byl ale opravdu mimo, když sis myslel, že největším nepřítelem jsou muslimové s jejich nenávistnou ideologií. Skuteční největší nepřátelé jsou různí multikulti pseudohumanisti, protože jsou to oni, kdo je sem pouští a nechává zavírat do kriminálů lidi, co islám či přistěhovaleckou politiku kritizujou.
Re: Za všechno mohou samozřejmě Židé
(orel, 10.3.2010 12:03:05)
Odpovědět
A to není všechno, ti samí škůdci cíleně rozvracejí morálku a zdravý rozum naší pospolitosti. Když bys někde řekl, že bílá rasa je nejlepší, tak se na tebe budou lidi dívat jako na fašistu, co je samotné chce nakonec posílat do plynu.
Re: Za všechno mohou samozřejmě Židé
(joan.j, 10.3.2010 13:39:43)
Odpovědět
Přečtěte si znovu a LÉPE články o neomarxistické "Nové Levici" která je nyní u kormidla.Minimálně v EU.
Možná vás překvapí že to nejsou (ti hnusní) Židi řízení velkým Židem z USSa v Izrahelli(nebo naopak,kdo se v těch přitroublých konspiračních blbinách má vyznat
Re: Za všechno mohou samozřejmě Židé
(joan.j, 10.3.2010 14:42:12)
Odpovědět
Sorry.Zídy (ty co za všechno můžou) ve svém příspěvku vůbec nezmiňujete.
Takže jinak.Pseudohunaističtí můltikůlťáci,v mnoha přípaech totožní s neomarxistickými přislušníky "Nové Levice".Ti v současnsoti válcují Evropu masovou imigrací,zvláště tou zkázonosnou,brutálně agresivní a zpátečnickou, muslimáckou svojí stále se ještě upevňující neototalitní mocí.To je myslím vyčerpávající definice
Re: Za všechno mohou samozřejmě Židé
(novopatriot, 11.3.2010 23:00:20)
Odpovědět
Však já neříkám, že za vše můžou Židi. Ale jak jsme se snad již shodli - i mezi nima jsou prostě drtivá většina lidí pitomci a tak i oni z velké části prostě podporujou multikulti. Stejně jako našinci.
Re: Za všechno mohou samozřejmě Židé
(joan.j, 11.3.2010 23:51:24)
Odpovědět
Jj.Takoví Finkesteini to pak už jen tragicky korunují.
Re: Za všechno mohou samozřejmě Židé
(jj, 12.3.2010 16:14:28)
Odpovědět
Pitomci jsou ta část tzv.normálních židů v diaspoře která podporuje sionisty či multikulti(takže většina - čímž se potvrzuje idea že většina každé populace včetně židovské jsou pitomci) kteří na ně pak pořádají pogromy ,skrze jimi nepřímo nebo i přímo podporované muslimy, s cílem vyhnat je z diaspory do státu Izrael ...
Re: Za všechno mohou samozřejmě Židé
(joan.j, 12.3.2010 18:15:14)
Odpovědět
Ano t píčo blbá.Cílem syonystů je zislamizovat celý svět,to se pak (ti hnusní) Židi budou mít v tom Izraeli nejlépe!!!!
Ještěže blbost nefackuje viď, "mosku" na celoživotním marném úprku.....
Re: Za všechno mohou samozřejmě Židé
(Jahoda, 10.3.2010 11:02:09)
Odpovědět
Víte dříve jsem měl názor jako vy pane Slesák .ale postupem času jsem si začal říkat jestli ten jj nemá nakonec pravdu . On se opravdu někdo snaží rozdělit naší západní společnost a o tom jsem přesvědčen. Ale něco mě utvrdilo, že přece jenom ten jj má v něčem pravdu a to když sem hodil odkaz že rabíni jsou jsou proti zákazu minaretů ,ostratně vzde si to můžete přečíst:

http://eretz.cz/content/view/9417/41/

Od té doby jsem k židům značně nedůvěřiví a také si myslím , že ti pekelní sionisté asi opravdu chtějí multikuti evropu, aby se zde mezi více kultůrami stratili a mohli kout pykle proti naší civilizaci, vždyť i ti pekelní sijonisté ukřižovali Ježíše Krista.
Ale co se týče israelsko-palestinského konfliktu ,tak jsem na straně Izraele. AŤ ŽIJE IZRAEL!!
Co chtějí židé.
(Jan Nermuť, 10.3.2010 12:55:22)
Odpovědět
Židé chtějí rozšíření Ruska do Řecka a Kypru.

A proč?
Protože NATO je nedůvěryhodný spojenec, pověstná západní proradnost (Kosovo)

Oni ti Židé mají s Ruskem dohodu o pronajmutí svých základen Ruskému námořnictvu.
Re: Za všechno mohou samozřejmě Židé
(athos, 10.3.2010 22:42:22)
Odpovědět
Ti pekelní sionisté nám opravdu ukřižovali Ježíše Krista. Ježíš byl z pohledu tehdejší náboženské nomenklatury heretik od židovské víry a byl ukřižován jako mnoho podobně nahlížených spolutrpitelů před ním i po něm. Ukřižování bylo bohužel před 2000 lety běžným trestem jak u Římanů, tak i jiných národů starověku a zpravidla mu předcházelo kruté bičování, které mělo odsouzeného oslabit (viz naturalistická scéna ve filmu Mela Gibsona). Ježíš byl však výjimečný a tehdejší nomenklatuře velmi nebezpečný svým zastáváním se slabých, chudých a nemocných, kladením důrazu na opravdovou lásku k bližnímu, odporem proti pokrytectví a arogantnímu přepychu (např.vyhnání penězoměnců z chrámu),hlásáním rovnosti všech před tváří Boží a pod. Jeho učení bylo v pravdě revoluční a odolalo zkouškám času až do dnešních dnů. Dle logiky zdejších antisemitů však je Ježíšovo učení velmi nebezpečné a jistě nepřátelské naší evropské civilizaci, protože Ježíš Kristus, jeho učedníci a první křesťané byli všichni HLAVNĚ ČISTOKREVNÍ ŽIDÉ! POZOR NA NĚ! Jde o jasné sionistické spiknutí, které trvá už 2000 let!
Re: Za všechno mohou samozřejmě Židé
(JezuitaKnihomol, 11.3.2010 9:30:29)
Odpovědět
Pro Athos
Největší nebezpečí nepochází z venčí ale zevnitř,od takových jako je Athos !!!!!
Re: Za všechno mohou samozřejmě Židé
(athos, 11.3.2010 15:07:18)
Odpovědět
Nemůžu za to, že nemáte dostatečné IQ pro pochopení ironické nadsázky :o)))
Re: Za všechno mohou samozřejmě Židé
(Jožín, 11.3.2010 9:48:15)
Odpovědět
Jasně : At' žije Izrael !!!!!
Re: Za všechno mohou samozřejmě Židé
(Eugen, 10.3.2010 12:13:05)
Odpovědět
Pane Slezáku, naprosto s Vámi souhlasím. I mě antisionismus právě na těchto stránkách překvapuje. Jenom nevím, jestli je ironie tou správnou formou. Obávám se, že ji většina židobijců ve svém spravedlivém hněvu nepochopí.
Re: Za všechno mohou samozřejmě Židé
(jj, 10.3.2010 14:40:46)
Odpovědět
Rozhodně si nemyslím že tento server je antisionistický , ba naopak je prosionistický i když ne nějak patolízalsky jako většina našich multikulturních havlistických mainstream-medií
(zároveň promuslimských - divné je to s tím havlismem že? ,prosionistický a zároveň proislámský,je to oxymoron? jak je vidět tak ne ... "lump nebo hrdina ,my jsme jedna blízkovýchodní rodina" .. Zřejmě si všechnu (očividně rasovou- ale tak nějak správně košer politicky korektní multikulturně neomarxisticko avantgardně-revolučně rasovou)nenávist žido-islámští havlisté šetří na nás "bílé" obyvatele Evropy)
Re: Za všechno mohou samozřejmě Židé
(joan.j, 10.3.2010 14:42:57)
Odpovědět
Jen tz si pořád ta ofoulaná píča blbá.....
Re: Za všechno mohou samozřejmě Židé
(Josef Béjk, 11.3.2010 9:36:01)
Odpovědět
Ad: JJ
Nemáte to lehký,jasně Vám hrabe a ani o tom nemáte potuchy to tak bývá,zpočátku plíživě se vkrádá do mysli zlá myšlenka a až ovládne celého člověka,stane se duševním kriplem.
Re: Za všechno mohou samozřejmě Židé
(Jahoda, 10.3.2010 13:38:06)
Odpovědět
pojud ti to nedošlo trtkos tak já na eurabii již několik týdnů nepíši.
Jinak se ale snažíš dobře,blbej jseš na dost.
PS,jak se žije v Lysé nad Labem?
Re: Za všechno mohou samozřejmě Židé
(jj, 10.3.2010 14:06:16)
Odpovědět
Ano ,jsou to moje výroky a podepisuji se pod ně.

Co se týče té blízkovýchodní žido-islámské protibělošsky xenofobní multikulturní žumpy kterou bychom měli dostat pryč z Evropy, pod to se podepisuji také - a všimněte si prosím že jsme nepsal o žido-arabské žumpě ale o žido-islámské tj. v přesném překladu o Judaisticko-Islámské žumpě ... neboli musíme tyto dvě kulturně i eticky kompatibilní náboženské teroristicko-totalitární ideologie (i jejich aktivní vyznavače) vykázat z naší civilizované společnosti tak jako jsme vykázali nacismus a bolševismus (třeba i postavením mimo zákon jakožto protiústavních , což jednoznačně jsou)
Re: Za všechno mohou samozřejmě Židé
(joan.j, 10.3.2010 14:38:19)
Odpovědět
Vážně ty pičo blbá vyvymrdaná nepomohlo židnout hlavou do futer?Vážne sis jí židnul KONEČNĚ pořádně?!?!?!?!/?!?!
Re: Za všechno mohou samozřejmě Židé
(jj, 10.3.2010 14:41:43)
Odpovědět
ne
Re: Za všechno mohou samozřejmě Židé
(joan.j, 10.3.2010 14:43:25)
Odpovědět
JÁ TO TUŠIL !!!!No,komu není rady,tomu není pomoci
Re: Za všechno mohou samozřejmě Židé
(tamchyna zdenek, 10.3.2010 16:42:22)
Odpovědět
Kam na ty fantasmagorický nápady chodí. ?ěl by se namáhat a přečíst něco solidního o problému blízkého východu a nepsat takové bláboly i v předchozích článcích
Re: Za všechno mohou samozřejmě Židé
(.Dina, 11.3.2010 5:13:49)
Odpovědět
Osobne mam ironii a nadsazku rada, clanek mi pripada humorny.
Na nasi planete zije asi 13 milionu zidu, skoro polovina zidovske zenske pohlavi. Takze 7 milionu zidu-muzu ovlada sedm miliard veskereho lidstva?
V tom pripade musi mit nadprirozene schopnosti!!! Potom je zase velice divne, ze zidi uz ten svet davno nepremenili na zidovske kralovstvi..:-))))

Z poslednich zprav Ceske republiky mam dojem, ze nejsou problemem zidi, ale homosexualove. Tam jich ale musi byt!!! Vsude to zaplavuji, neni uniku, firmy jsou prolezle, pan Dusek se priznal, ze se boji i ohnout pro tuzku, aby ho nejaky buzik neznasilnil. No teda, kam se hrabou zidi..
Anebo se by i teplousi byli zakukleni sionisti???
Re: Za všechno mohou samozřejmě Židé
(dhimmi, 13.3.2010 14:33:48)
Odpovědět
Jasně,je to komplot sionistických teploušů vedený židozednářem Fischerem,už jim nestačí utlačování nevinných palestinců,chtějí dokonce ovládnout i naši socialistickou železnici.Ale soudruh Dušek už jim ukáže tvrdou dělnickou pěst!Teplouši a sionisté neprojdou!
Re: Za všechno mohou samozřejmě Židé
(Vzdoropapež XVI., 11.3.2010 9:26:38)
Odpovědět
Úžasný úžasný pane Slezák výborně jen tak dál !!!
A Vaši jsou zdraví ???
A otevřeli se Vám oči !!!
A jaký oči,ty schizofrenický ???
Re: Za všechno mohou samozřejmě Židé
(Vzdoropapež XVI., 11.3.2010 9:44:21)
Odpovědět
Omlouvám se Vám pane Slezák,unáhlil jsem se a o JJ se nebudu zmin'ovat,,nezasluhuje ani slovo aby se o něm psalo.
Re: Za všechno mohou samozřejmě Židé
(dhimmi, 13.3.2010 14:27:14)
Odpovědět
Za všechno můžou židáci,teplouši a modráci,v tom se jistě shodnou voliči KSČSSD,Tamáš,Zubovová a samozřejmě Sáňka a jeho parta muslimských smraďochů.
Re: Za všechno mohou samozřejmě Židé
(joan.j, 14.3.2010 22:10:33)
Odpovědět
Ha ha ha,výborně pane!