BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek blog.Eurabia e-mailem
BulletBloggeři
BulletVyhledávání

BulletPublikace
Vlastimil Podracký - Poslední člověk
BulletFotografie autora
Fotografie autora
BulletInformace o autorovi
Blog o ceste k lepšej budúcnosti
BulletNapište autorovi

Chcete-li kontaktovat autora článku, musíte se
zaregistrovat.

BulletReklama
Břetislav Olšer - Černá krev
Hlboké výstrihy spôsobujú zemetrasenia!
Autor: Milan Šupa | Publikováno: 18.5.2010 | Rubrika: Blog
Ilustrace


Osobne som bol svedkom toho, ako sa o tom rozprávali mladé ženy, cestujúce ráno do práce. Brali to ako zaujímavú perličku, zaváňajúcu spiatočníctvom, nemodernosťou, ba doslova stredovekom.

V našej, takzvanej modernej spoločnosti spôsobila táto informácia iba úsmevy, posmech a taktiež snáď aj určité zvýšenie apatie voči zaostalému islamskému svetu i voči ich fanatickým duchovným.

Ak sa ale človek pozrel nezaujatým pohľadom na spôsob medializácie onoho inkriminovaného výroku, tak v podtexte a medzi riadkami bolo možné vycítiť určitý cielený zámer. Zámer, ktorého úlohou bolo vyvolanie práve takejto nesúhlasnej celospoločenskej reakcie! Aspoň ja osobne som to tak vnímal.

Ak však ale chceme niečo naozaj objektívne posúdiť, mali by sme sa vynasnažiť danú vec čo najobjektívnejšie spoznať. Priznám sa, že ja som autentický text prejavu spomínaného duchovného nečítal a to je jeden z dôvodov, prečo sa ani nepridávam k väčšinovému, odsudzujúcemu stanovisku.

Samozrejme, že takmer všetci tí, ktorí podobné stanovisko zaujali, autentický text prejavu taktiež vôbec nečítali a pri utváraní svojho názoru sa spoľahli iba na informácie v médiách. Snáď v daktorom z nich aj bol zverejnený príslušný citát, avšak v takomto prípade si treba byť dobre vedomý toho, že s citátmi, vytrhnutými z celkového kontextu sa dá urobiť doslova čokoľvek, ak ich vedome a cielene vložíme do úplne iného kontextu. V tom sú súčasné, takzvané objektívne médiá doslova majstrami.

No a väčšine ľudí dnešnej doby, zahltených prebytkom informácií sa samozrejme nechce a ani nemajú čas veci objektívne skúmať a preto, vo svojej navyknutej plytkosti a povrchnosti myslenia, prvoplánovo prijímajú všetko to, čo sa im predostiera. S tým sa už vedome počíta!

Poďme však k jadru veci a položme si otázku: Spôsobujú naozaj hlboké výstrihy zemetrasenia? V takto prezentovanom, prvom pláne sa to naozaj zdá byť poriadne pritiahnuté za vlasy, ale skúsme sa pozrieť na celú vec trošku hlbšie a položme si tú istú otázku trochu inak: Môže mať nemravnosť a živočíšna zmyselnosť v cítení, myslení, reči a jednaní ľudí určitý negatívny vplyv na okolité prírodné dianie a na vznik rôznych prírodných katastrof, ktorými je ľudstvo permanentne sužované? V takomto prípade treba otvorene povedať, že z hľadiska objektívneho poznania o fungovaní Zákonitostí vo stvorení určitá spojitosť naozaj reálne existuje!

Akým spôsobom totiž človek cíti a myslí, takým spôsobom formuje jednak seba samého, ale zároveň i svoje okolie. Ak cíti a myslí pozitívne, ide o dobrého človeka, ktorého dobrota vplýva nie len ľudí okolo neho, ale i na jeho užšie či vzdialenejšie okolie. Ale žiaľ, platí to aj naopak! Negatívne, zlé, nečisté, zmyselné, ba niekedy až doslova zvrhlé cítenie a myslenie, utvára negatívne osobnosti, negatívne pôsobiace na všetko vo svojom okolí.

A keďže podľa fyzikálneho zákona o zachovaní energie sa žiadna energia nestráca, nestráca sa samozrejme ani negatívna energia, vytvorená nečistým a zmysleným myslením a cítením ľudí. Táto zlá energia sa sústreďuje okolo našej zemegule do určitých negatívnych energetických mrakov, z ktorých sa jej pretlak, podobne ako pri búrke, zase spätne uvoľňuje smerom k zemi.

No a je celkom logické, že zlo, vyprodukované citovou a myšlienkovou energiou ľudí nemôže spôsobiť a vyvolať nič iného, ako iba ďalšie zlo. Zlo, ktoré sa v určitom zákonitom procese nakoniec zhmotní do podoby prírodných katastrof, prostredníctvom ktorých sú bití a zraňovaní samotní pôvodcovia všetkej negativity – čiže ľudia.

V tejto súvislosti si uveďme dva príklady, zaznamenané v Biblii, ktoré bude asi každý z nás veľmi dobre poznať a síce, potopu sveta a zničenie Sodomy i Gomory. V oboch prípadoch išlo presne o ten istý scenár. Bola to živočíšnosť, nečistota, nespravodlivosť a iné, všemožné zlo, ktoré ľudia postupne stále viac a viac hromadili až nakoniec všetko vyvrcholilo katastrofálnym prírodným dianím, ktoré zničilo pôvodcov všetkého zla. Čo kto zaseje, to aj zožne! Ide o vyššiu Zákonitosť, fungujúcu v tomto stvorení!

Vráťme sa však teraz úplne na začiatok k našej otázke, či spôsobujú veľké výstrihy zemetrasenia? Jednoznačne treba odpovedať, že v zohľadnení širšieho kontextu, ktorý tu bol načrtnutý, sa toto konštatovanie spomínaného islamského duchovného zakladá na pravde. Ja osobne sa domnievam, že týmto výrokom bol myslený práve onen širší kontext diania, ktorý bol uvedený v článku a prostredníctvom ktorého sa dokonale naplňuje veľká spravodlivosť Božia.

Zvrhlé knihy, filmy, časopisy, ďalej krátke sukne, hlboké výstrihy, či iné druhy vyzývavého a zmyselného oblečenia, a ešte mnoho iných vecí, to všetko vzbudzuje a vytvára negativitu v myslení a cítení ľudí, ktorá sa zhromažďuje do obrovských, temných energetických mrakov a v spätnom účinku, prostredníctvom negatívneho prírodného diania zasahuje svojich pôvodcov.

Čo kto totiž seje, to aj bezpodmienečne žne! Buďme si vedomí týchto skutočnosti a druhý krát už povrchne a bezmyšlienkovite neodsudzujme to, čo sa v určitom, hlbšom kontexte predsa len zakladá na pravde.

Čo konkrétneho však z tohto všetkého vyplýva pre ženy? Aby sa cudnejšie a ušľachtilejšie odievali a aby sa vystríhali vnútornej, citovej a myšlienkovej nečistoty. A čo muži? Tí by mali taktiež viacej dbať na ušľachtilosť a čistotu všetkého, čo cítia a myslia a mali by sa mať na veľkom pozore pred všetkými vonkajšími podnetmi, ktoré v nich vzbudzujú vnútornú nečistotu.

Neustále totiž treba mať na pamäti, že čo kto zasieva, to aj bezpodmienečne zožne! Či už formou rôznych prírodných katastrof, ale trebárs aj nehodou, chorobou, či inými, mnohorakými spôsobmi, ktorými sa na každom z nás nakoniec predsa len naplní veľká spravodlivosť Božia, pred ktorou niet úniku pre nikoho z ľudí!

PS. Dozvedel som sa, že na slová islamského duchovného o prepojení hlbokých výstrihov so vznikom zemetrasení reagovali „moderné“ ženy západného sveta tak, že si určili jeden deň, počas ktorého budú mať všetky hlboké výstrihy. Cieľom tejto „iniciatívy“ bolo dokázať, že aj keď budú podobným spôsobom odeté, k žiadnemu zemetraseniu nedôjde.

Žiaľ, spomínané nevedomé ženy netušia, aký skrytý, vnútorný, duchovný dej svojim neuváženým činom naštartovali. Od tejto chvíle totiž začali byť tkané nitky ich osudu takým spôsobom, že skôr, alebo neskôr, v neodvratnom spätnom účinku s nimi niečo poriadne zatrasie, aby sa už raz konečne spamätali! A nemusí to byť iba zemetrasenie!

M.Š. priaznivec stránky : http://ao-institut.cz/


 

1346 čtenářů | 28 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Hlboké výstrihy spôsobujú zemetrasenia!
(Parfemgroup.cz, 18.5.2010 10:23:23)
Odpovědět
Nabízíme originální značkové parfémy, toaletní vody, dárkové sady a kosmetiku značek Dior, Chanel, Hugo Boss, Calvin Klein a mnoho dalších. Naše přednosti jsou nízké ceny, rychlé dodání a kvalita nabízeného zboží. Navštivte náš eshop www.parfemgroup.cz
Re: Hlboké výstrihy spôsobujú zemetrasenia!
(EW, 18.5.2010 12:45:11)
Odpovědět
uha, ešte mi nakoniec poviete, že veľké výstrihy sú príčinou výbuchu sopečného popola.
ako vidíme, ideový rozdiel medzi Ahmadíneřádovým kamarátom Mulláhom a istým M.Š. je pomerne malý
Re: Hlboké výstrihy spôsobujú zemetrasenia!
(iko, 19.5.2010 2:10:49)
Odpovědět
No, vsak sa jedna o dve bratske -- abrahamovske -- viery. AJ ked musim uznat, ze tito dvaja bratia sa prilis nemiluju.
Re: Hlboké výstrihy spôsobujú zemetrasenia!
(Leo Bonhart, 18.5.2010 13:52:36)
Odpovědět
Pán Šupa, buďte dôsledný. Zabudli ste napísať, že francúzsku revolúciu v roku 1789 spôsobili hlboké výstrihy Márie Antoinetty a jej dvorných dám.
Re: Hlboké výstrihy spôsobujú zemetrasenia!
(joan.j, 18.5.2010 14:02:01)
Odpovědět
Jste tak hloupý nebo vážně netušíte jakou oslovskou službu prokazujete muslimákům???Islám podle vás "ve skutečnosti" prosazuje nějaké "slušné chování!?!?!?!?!?!?!
Re: Hlboké výstrihy spôsobujú zemetrasenia!
(Pepa, 18.5.2010 14:13:01)
Odpovědět
Tedy, pane Šupo, nevím jak u vás, ale mě pohled na dívčinu v minisukni a s hlubokým výstřihem naladí vždycky pozitivně a zlepší mi náladu o 200%. Zatímco před muslimkou zahalenou od hlavy k patě se mám raději na pozoru. Mohla by to být totiž sebevražedná atentátnice...
Re: Hlboké výstrihy spôsobujú zemetrasenia!
(iko, 19.5.2010 2:06:37)
Odpovědět
@ Pepa:

vo vasom pripade treba teoriu trochu modifikovat: spominane vystrihy u vas sposobuju zrychleny dych, a energickejsie kroky, az dupot, co vedie (pripadne v koincidencii s dalsimi obdivovatelmi vystrihov)k destabilizacii zemskej kory... a odtial je uz potvrdenie spominanej revolucnej teorie jednoduche...standarna seizmologia.

Teoria p. Supu je zas potvrdena! :-)))) Podla mna je jednoduchsie vyvratit teoriu relativity ako tuto dokladne zdovodnenu teoriu.
Re: Hlboké výstrihy spôsobujú zemetrasenia!
(EW, 18.5.2010 19:05:37)
Odpovědět
stačí jej aj nôž. čo keď jej prepne a zareže miesto ovce na ten ich Íd nejakého kafíra, ako totkaj teraz nedávno v Britistane?
ale nikto nevie, či je v Britistane možné stíhať moslimku za vraždu kafíra.
Re: Hlboké výstrihy spôsobujú zemetrasenia!
(iko, 19.5.2010 2:01:11)
Odpovědět
@Leo Bonhart
Nepresne; spominane vystrihy sposobili vybuch sopky Laki r. 1783, ten sposobil neurodu a hlad (+vojna v Amerike, ktoru Francuzi prehrali) a to viedlo k Francuzskej revolucii.

Teoria p. Supu funguje:-))))))))))))) Klerici oboch bratskych vyznani (+p. Supa) priniesli nehynuci vklad do vulkanologie.:-)))))
Re: Hlboké výstrihy spôsobujú zemetrasenia!
(jh, 19.5.2010 2:01:58)
Odpovědět
Přátelé,
opatrně se silnými slovy na adresu p. Šupy.
To co napsal, koresponduje i s fyzikální veličinou "příčina - následek".
Budiž, zda měl či neměl konkrétní imám nějaké vidění či břichabolení se asi už nedozvíme a reakce na jeho slova humorem je zřejmě nejpřiléhavější odpovědí.
Vím, že se ocitám na tenkém ledě duchovního - pro nás materialisty - světa, ale v podobném smyslu mluví i dr. Glorie Polo (spálená po zásahu bleskem a poté vzkříšená).
Ta např. tvrdí, že zavražděním každého nenarozeného dítěte, je na svět vypouštěn jeden zlý duch?!
Poté, co spatřujeme kroky světa stále slepějšími uličkami, lze toto její tvrzení logicky vyvrátit?
Re: Hlboké výstrihy spôsobujú zemetrasenia!
(iko, 19.5.2010 2:09:10)
Odpovědět
Ne, nelze ani potvrdit, ani vyvratit. Neni to totiz vedecky vyrok.
Re: Hlboké výstrihy spôsobujú zemetrasenia!
(.Dina.Dina, 19.5.2010 2:53:06)
Odpovědět
Absolutne zpatecnicky nazor, pane Supa, pri takovem mysleni se civilizace vrati do dob viktorianskych. A bylo v te dobe vice boziho pozehnani, protoze se popirala prirozena sexualita? Jiste ze ne!!!
Vy si myslite, ze se dnes moderni zenske nechaji utlacovat jako muslimky? Kdybyste byl opravdovy muzsky, tak by se vam hluboky vystrih na pekne vyvinute zenske libil, povazoval byste to za zpestreni a esteticke obohaceni.
Vy byste jiste taky chtel, aby zenske nosily sukne po kotniky, uz sortky zpusobuji negativni emoce, ze--pravda, ale jen u toho kdo je sexualne frustrovany.
Ziji na jihu USA, kde je lid velmi pobozny, 90 procent navstevuje regulerne kostel a na nuditu zira zkrze prsty, ale zeny casto chodi oblecene v kratkych kalhotach a "haltrech", coz jsou vlastne jen takove vetsi podprsenky.
A nikdo nemoralizuje, mozna jen stare zapskle babky...
Re: Hlboké výstrihy spôsobujú zemetrasenia!
(EW, 19.5.2010 10:14:42)
Odpovědět
aj pokazené hodiny dva krát za deň ukazujú presný čas.
toľko k príčinno-následnej súvislosti nášho drahého pána Šupu.
Re: Hlboké výstrihy spôsobujú zemetrasenia!
(lyda, 19.5.2010 5:42:22)
Odpovědět
Zajímalo by mne, kolik zlých duchů je vypuštěno při znásilňování, kamenování, bití a obřezávání žen. Při válečných konfliktech, vraždách a loupežích. Najděte si statistiky, kdo tyto zvěrstva (a kvůli čemu nebo komu) provádí ve větší míře. Kdo tyto pravidla ustanovil. Imám by s měl chytit za nos a plivat do vlastních řad. A co se týká vražd nenarozených dětí, (třeba i z důvodu antikoncepce) kolik myslíte, že je tahle planeta schopna uživit lidí. Jsme hloupější než zvířata. Ta, když nemají co do huby, tak se nerozmnožují.
Re: Hlboké výstrihy spôsobujú zemetrasenia!
(derek, 19.5.2010 7:30:34)
Odpovědět
Ještě horší, než hluboké výstřihy žen je zvrhlé myšlení tohoto Śupy a jemu podobných. Kdo u druhých vidí jen samé nemravnosti, je sám nemravný.
Re: Hlboké výstrihy spôsobujú zemetrasenia!
(Jahoda, 20.5.2010 9:04:09)
Odpovědět
no dobře,dobře..akorád bych se chtěl zeptat čí že je to vina,když chlap skočí na ženskou a znásilní ji po té,co tato obnažujích svá prsa ve hlubokém výstřihu chodí v tílku,minisukni ledva zahalující kalhotky a ukazuje při tom své nahé nohy jak kdejaká čupka!
Maluje se a líčí,špulí při tom rty a při chůzi záměrně klape podpatky tak,aby ji žádné mužské oko nepřehlédo a má radost z toho,když se pak po ní mlsně popásá .
A nejen to...leckdy záměrně dráždí mužnou fantazii tím,že záměrně odhaluje své ženské vnady více než je mravno!
Chodí si bez podprsenky a pak se předklání a provokuje mužný hled na moment odhaleným ňadrem,či krátkýma kalhotama ve kterých jsou ještě záměrně díry tak,aby bylo vidět intimních míst .
A takto se tyto nestydy promenádují a záměrně provokují a když pak na ně nějaký samec skočí a sjede je čuměj ty coury jak auto!!
Sami si za to můžou!!
Takže asi souhlas e imámem,že hluboké výstřihy způsobují zemětresení..ano..ale v kalhotech a to je všeobecně známo,že když dolní hlava ztvrdne ta horní změkne a pak už mužský samec nebere ohledy a veškeré filozofování jde stranou.
Za 80% znásilnění si můžou ty ženské sami a neochrání je proti tomu ani sexuální harašení.
Re: Hlboké výstrihy spôsobujú zemetrasenia!
(Jahoda, 20.5.2010 11:45:18)
Odpovědět
Ještě bych chtěl dodat že ty co nosí výstřihy a minysukně jsou hanebné a ďáblovi služebnice. Modlím se aby tyto čarodějnice sešli do pekla a toto je odměna Boží i Ducha Svatého! Tyto poběhlice bych osobně upálil za kacířství neboť ůčel světí prostředky. Souhlasím s muslimy že všechny ženy jsou ďáblovi služebnice a mají být od hlavy k patě zahalené.
Víte ,vážím si starých babiček co k nám přijdou do kostela s katolickým šátkem na hlavě , toto jsou počestné ženy. Avšak ty co nemají na hlavě šátek tak s těmi se odmítám bavit a osobně bych jim zakázal přístup do kostela, neb je to svatý stánek Boží a tyto poběhlice ho znesvědcují!
Já osobně jsem se vydal na stezku papeže a mnichů a po celý život dodržuji přísný celibát, neboť sex je zvrácenost a vynález satana. A skrze hluboké výstřihy a minysukně na mě ďábel ůtočí, ale jájsem silný služebník Boží a tomuto pokušení nepodlehnu ,protože Ježíš je Pán a spása moje.
Re: Hlboké výstrihy spôsobujú zemetrasenia!
(lyda, 20.5.2010 18:26:01)
Odpovědět
Dobrý vtip. Ale jestli opravdu neumíš své pudy ovládat, nech se vykastrovat :-)
Re: Hlboké výstrihy spôsobujú zemetrasenia!
(Jahoda, 20.5.2010 22:46:26)
Odpovědět
ha,ha ..paní lydo,já své temné pudy zvládám,což se ovšem nedá říci o mladém nadrženém teen býčku v telecích letech,kterému stříká testosteron z uší.
Máte dceru?
Tak ji nechte obléci přesně tak,jak jsem popsal,pustte ji na diskotéku a uvidíte!
Re: Hlboké výstrihy spôsobujú zemetrasenia!
(iko, 20.5.2010 20:31:21)
Odpovědět
:-)))))
"sex je zvrácenost a vynález satana"

A jak to teda Buh myslel s realizaci sveho prikazu "milujte se a mnozte se"?

Mel jsi na mysli nejakou variantu neposkvrneneho poceti?

Anebo je Buh na tom tak zle, ze na realizaci svych prikazu musi Satan aby vynalezt technicke reseni?
-:)))))
Re: Hlboké výstrihy spôsobujú zemetrasenia!
(Jahoda, 20.5.2010 12:40:57)
Odpovědět
no jo,sem se ještě TRTKOS dotane))
Jinak ti to ale všude jinde zablokovali ty stébáku z Lysé nad Bečbou.
Re: Hlboké výstrihy spôsobujú zemetrasenia!
(Jahoda, 20.5.2010 14:31:03)
Odpovědět
Jsem skvělí Belzebul..
Trtkoš, slyšels někdy o Démonovi Magogovi?
(Nermuť Jan, 26.5.2010 18:53:32)
Odpovědět
To je také pěknej Démon.
No on vymyslel tzv. magii.

Pan Šupa evidentně slouží ďáblovi. Nepochybně mu upsal duši. Tak se nedivte, že stoupenec Magogovův pomáhá stoupencům Antikrista.

Jo Trtkoš není jeden je to skupinka tří lidí. (A také nějakejch 50-60 běsů v nich.)

Trtkošové doporučuji exorcistické zákroky anebo návštěvu nějakého svatého místa, jinak zkončíte ako pán Šupa, to jest v Pekle.
Re: Hlboké výstrihy spôsobujú zemetrasenia!
(Conan, 21.5.2010 8:31:43)
Odpovědět
Pán Šupa je na HLBOKOM omyle. Zemetrasenie a sopečnú činnosť (čo sú dva tesne súvisiace javy) nespôsobuje človek. Sú dôsledkom doskovej tektoniky, PRIRODZENÝM prejavom fungovania našej planéty. K zemetraseniam dochádzalo už od vzniku zemskej kôry pred viac než 4 000 000 000 rokmi a bude k nim dochádzať minimálnme ešte 1 000 000 000 rokov.Aspoň tak dlho by totiž ešte mal na Zemi vydržať svet oceánov. K doskovej tektonike (a zemetraseniam) dochádzalo aj na Venuši (pred vyparením sa tamojších oceánov, lebo voda funguje ako "mazivo" a bez nej sa trenie dosiek zasekne) a s veľkou pravdepodobnosťou aj na Marse. A na oboch týchto telesách dokázateľne nebehajú dámy v minisukniach.
Je pravda že niektoré naše (necitlivé) zásahy do prírody majú negatívne následky (veľké priehrady môžu napr. spôsobiť aj menšie zemetrasenie, aby sme ostali pri téme), tie však nemajú nič spoločné s ľudskou "morálkou".
Neexistuje totiž žiadna záväzná celodruhová morálka, naopak, každá civilizácia a kultúra má vlastnú morálku, často nekompatibilnú s okolím a navyše názory na morálku sa neustále menia.
Re: Hlboké výstrihy spôsobujú zemetrasenia!
(pavjan, 21.5.2010 13:06:20)
Odpovědět
Pán Šupa, měl byste objet celý svět a apelovat na ženy primitivních domorodých kmenů, které chodí nahé,aby se koukaly obléci. Jestli nemáte prachy na cestu, tak si v klidu chvilku sedněte a přemýšlejte jestli není problém v něčem jiném.
Re: Hlboké výstrihy spôsobujú zemetrasenia!
(EW, 4.6.2010 15:55:20)
Odpovědět
a div sa svete, znásilnenia sa tam nekonajú - toľko k viktimizácii žien.
potom by muselo byť najviac znásilnení kdesi na nudapláži....a najviac ich je práve tam, kde sa nosia čierne vrecia na krumple. žeby tá príčinná súvislosť bola inakšia?
jojo, je to problém.
Re: Hlboké výstrihy spôsobujú zemetrasenia!
(athos, 31.5.2010 14:55:49)
Odpovědět
Za hurikány mohou lidé, kteří si prdli v kostele...:o)))))))
Re: Hlboké výstrihy spôsobujú zemetrasenia!
(athos, 4.6.2010 16:16:19)
Odpovědět
Začínám si myslet, že redakce Eurábie je ve skutečnosti předsunutou hlídkou PC - MC establishmentu, když zde nechává obrovský prostor kreaturám typu Gabriela nebo Šupy a j.. Můj příspěvek, parodující největší škůdce tohoto serveru (svatého Jana Nermutě a "jj ") nebyl uznán za vhodný k publikaci. Alláh je Velký, viďte, redaktoři Eurábie (a to doslova, jistě usilujete o opravdový chalifát Eurábie(!