BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek blog.Eurabia e-mailem
BulletBloggeři
BulletVyhledávání

BulletPublikace
Vlastimil Podracký - Poslední člověk
BulletInformace o autorovi
Student filosofie a politologie na Masarykově Univerzitě v Brně a člen Strany svobodných občanů - www.svobodni.cz Podporuji zahraniční politiku USA i Izraele, islám považuji za absolutní zlo. Zároveň jsem ateista. V otázce globálního oteplování se plně ztotožňuji s panem Klausem.
BulletNapište autorovi

Chcete-li kontaktovat autora článku, musíte se
zaregistrovat.

BulletReklama
Podpořte nás
Je třeba poděkovat israelským vojákům za skvělý zákrok proti provokační teroristické flotile
Autor: Jan Werner | Publikováno: 9.6.2010 | Rubrika: Blog
Ilustrace

Šílenství, kterého jsme poslední dny na mezinárodní scéně svědky, je vskutku naprosto, ale naprosto neuvěřitelné a nemá obdoby. Jak jsme si již zvykli, Israel je za svůj zásah kritizován ze všech stran. Ze strany Evropského svazu, který podporuje palestinskou teroristickou skupinu Hamás z peněz evropských daňových poplatníků, to však již nemůžeme brát jako něco nečekaného či neobvyklého. Evropská levicová mašinérie za poslední léta ukázala zcela jasně, že je jí podpora teroristického Hamásu blízká a zve jej dokonce i do Evropského parlamentu a na návštěvy do Bruselu. Ani od socialistického amerického prezidenta Baracka Obamy není kritika neočekávaná. Zažíváme vskutku těžké časy a proto je každá jednotlivá podpora pro stát Israel důležitá. Smutným faktem však zůstává, že se prakticky celý svět nechal hloupě „napálit" teroristy, jež jako krytí použily humanitární účely. Tato zcela cílená provokace dosáhla přesně toho, čeho islamisté chtěli docílit – kritika Israele a jeho zásahu je masivní, masy lidí šílí a požadují sankce a různá odsouzení apod. V celé této nesmyslné hysterii pak poněkud stranou stojí pozadí celé události.

 

Co tedy vlastně byla celá „flotila" zač? Celou provokační (v médiích „humanitární") misi uspořádala „Turecká islámská charita (IHH)" pod názvem "Gaza freedom flotilla". Flotila se plavila z tureckých břehů směrem přístavu v blokované Gaze. Israel uvalil na Gazu blokádu z toho důvodu, že se do ní pašovaly zbraně, které pak Hamás a Palestinci používali proti israelským civilistům. Náhodně odpalované rakety z palestinského území v drtivé většině případů trefovaly zcela nevinné civilisty, děti pak nebyly výjimkou. Ostatně, to není nic nového. I palestinští sebevražední atentátníci si vždy za své cíle vybírali civilisty, nikoliv vládní či armádní objekty. Vždy se jednalo o sebevražedné atentáty v autobusech, kavárnách, restauracích apod. To je také hlavní rozdíl mezi Palestinci a Israelem. Israel útočí výhradně na cíle teroristického Hamásu (podporovaného Evropským svazem). Problémem však je, že Hamás používá civilní palestinské obyvatelstvo jako živé štíty, schovává se cíleně ve školách či nemocnicích a podobných zařízeních. Vraťme se ale zpátky k provokační misi. Tzv. humanitární pomoc byla pro tuto flotilu pouhou záminkou k tomu, aby mohla vyvolat konflikt. Israelci se však snažili konfliktu za každou cenu zabránit, bohužel se to však nepovedlo - důvod je jediný - celá mise byla koncipována a plánována k jedinému cíli - vyprovokování střetu. Israelci si tak mohli ušetřit čas a zlikvidovat flotilu rovnou, jakákoliv snaha o domluvu totiž byla předem odsouzena k neúspěchu.

Na následujícím videu se můžete podívat na kontakt mezi flotilou a israelským námořnictvem. Israelci v něm představitelům flotily nabízejí, že humanitární pomoc může být předána vnitrozemskou cestou - přes Egypt, či přes Israel. Israelci dokonce představitelům provokační mise nabídli, že poté, co by obsah humanitární pomoci zkontrolovali, mohli by sami představitelé flotily zkontrolovat, co všechno bude do Palestiny dopraveno. Tyto návrhy však byly odmítnuty.

 

http://www.youtube.com/watch?v=qKOmLP4yHb4


Dalším důležitým faktem je skutečnost, že celá hysterie spočívající v nekompromisní kritice Israele ze všech stran je naprosto neopodstatněná. Vychází totiž právě z toho, že celá flotila byla koncipována jakožto humanitární mise. Existují však důkazy přímo od účastníků mise, že na palubu lodí nastupovali s tím, že na lodích chtějí zemřít jako mučedníci ve jménu Alláha. To ale nikoho nezajímá. Sestavte si flotilu lodí, naložte na ni desítky sebevražedných atentátníků a nazvěte ji jakožto humanitární a nemáte žádný problém. Pánové z turecké IHH nám ukázali, že tomu tak skutečně je. I palestinská televize Hamas TV uvedla, že mají informace o tom, že členové flotily chtějí na lodích zemřít jako mučedníci. I přesto se hněv světa snesl na Israel. Podívejte se na následující tři videa ohledně mučednictví humanitárních pracovníků. Posádky lodí si také zpívaly písně, které zcela jednoznačně "potvrzují humanitární charakter jejich mise". Posádka byla natočena při zpívání popěvku "Khyabar, Khyabar, oh Jews," což znamená v překladu něco jako "Jdeme si pro Vás, Židé," a je narážkou na pedofilního proroka islámu, Mohammada, který vyhladil židovský kmen žijící v oáze Chajbar.

http://www.youtube.com/watch?v=HThF8ft5Cls

http://www.youtube.com/watch?v=ZSAxAj2KIdU

http://www.youtube.com/watch?v=b3L7OV414Kk


Israel je kritizován především za to, že na "humanitární flotilu" zaútočil a pozabíjel některé "humanitární pracovníky". Opak je však pravdou. Pokud nebudeme brát v potaz, že k celému incidentu nemuselo dojít, pokud by představitelé flotily uposlechli nabídky israelského námořnictva týkající se předání pomoci přes pevninu, i tak se ukazuje, že to byli právě muslimové, "humanitární pracovníci" a "míroví aktivisté", kteří lačnili po krvi a naprosto surově napadli zasahující israelské vojáky. Ke střelbě a ztrátě lidských životů vůbec nemuselo dojít, nebýt chování "mírových aktivistů" (tedy vzhledek k tomu že jejich cílem bylo na lodi zemřít, tak k tomu dojít muselo, ale to nechme stranou). Israelští NAVY Seals se na lodě snesli z vrtulníků, po lanech a pochopitelně po jednom. Co následovalo poté, co se první israelský voják dostal na palubu lodi? Byl napaden zhruba deseti muslimy zaráz a začalo jeho lynčování - bytí holemi, železnými tyčemi, kopance apod. Poté, co se na palubu snesli další israelští vojáci, vše pokračovalo stejně - jeden z israelských vojáků byl hned po svém nalodění zhozen z vrchní částí paluby na spodek lodi, tedy zhozen z několika metrů. Další israelský voják pak byl vyhozen z lodi do moře. Israelci stále nereagovali, jen se bránili, beze střelby, bez známek agrese. Muslimové pak ale začali útočit noži a sekerami. Na následujících videích si celé nalodění můžete důkladně nastudovat. Na třetím videu pak vidíte něco unikátního a ojedinělého - muslim útočí nožem na israelského vojáka, ten si to však nechává líbit a vůbec jeho útoky neopětuje - muslim tak dále seká a bodá nožem do israelského vojáka.... Až poté se začali Israelci bránit, jelikož kdyby tak neučinili, tito humanitární pracovníci a míroví aktivisté by je všechny do jednoho chladnokrevně zavraždili - ostatně také proto zlynčovaným israelským vojákům ukradli zbraně. Israelci se tedy poté začali bránit, jelikož už šlo opravdu do tuhého, šlo o holý život. Humanitární pracovníci si pomáhali kouřovými granáty a molotovovými koktejly, což je zřejmě standardní výbava pro humanitární flotily.
 

http://www.youtube.com/watch?v=bU12KW-XyZE

http://www.youtube.com/watch?v=0LulDJh4fWI

http://www.youtube.com/watch?v=JaiMjAULWn0

http://www.youtube.com/watch?v=JvS9PXZ3RWM



Je navíc pravděpodobné, že sama Turecká islámská charita je napojená na teroristické organizace. Podle francouzského soudce Jeana-Louise Bruguiera, jež vyšetřoval bombové útoky na letišti v Los Angeles v roce 1993, měla IHH vazby na teroristické organizace, jež byly za tento bomboý útok odpovědné. U několika členů posádky byla také zjištěna napojenost na Hamás či na Al-Kajdu. Největším kritikem, jež požaduje detailní prošetření celé akce (což mimo jiné já požaduji taky, aby se ukázalo co za lůzu byla posádka lodí), je Turecko, což je vskutku absurdní. Ano, vskutku Turecko - to Turecko, jež samo dnes a denně vyvražďuje menšinové Kurdské obyvatelstvo, to Turecko, které zcela nelegálně vojensky okupuje východní část Kypru a to Turecko, které spáchalo genocidu Arménů na začátku 20. století, tu genocidu, kterou do dnes popírá. Zločinecký stát Turecko by se měl starat spíše o tyto záležitosti, to však od islamistů, jež jsou v Turecku u moci, rozhodně čekat nelze.

Co tedy říci závěrem? Jsem potěšen, že se Israele stoprocentně zastal předseda senátu Sobotka, který celou misi označil za provokaci a podpořil právo Israele na sebeobranu. Je jen velká škoda, že pan Sobotka nemá dostatek informací o nizozemském poslanci Geertu Wildersovi, který je velkým přítelem a podporovatelem Israele. byl to totiž právě předseda senátu Přemysl Sobotka, kdo byl jedním z nejhlasitějších kritiků návštěvy Wilderse v České republice, jež se původně plánovala na začátek tohoto roku, nakonec však byla odložena na neurčito. Každopádně, závěrem je tedy třeba ještě jednou poděkovat Israeli za brilantní zákrok, poděkovat vojákům israelského námořnictva, že nasadili vlastní životy v boji proti této nechutné provokaci a konstatovat, že v průběhu příštích dnů či týdnů snad svět vystřízliví a pod tíhou nepopiratelných důkazů uzná, že ona "humanitární flotila" nebyla ničím jinou, než islámskou teroristickou provokací.

Zároveň bych všechny přátele a podporovatele Israele vyzval, aby v těchto těžkých časech Israel podporovali. Nakupujte z israelských internetových obchodů, kupujte israelské výrobky a pokud možno vyjadřujte solidaritu s Israelem i veřejně. Na 7. června je v Praze naplánovaný řádně ohlášený pochod na podporu Israele, jež začíná v 16:00 na Staroměstském náměstí a je pořádán facebookovou skupinou "Češi podporují Israel". Více informací zde: http://www.facebook.com/?ref=logo#!/event.php?eid=122246891147576&index=1. Je možné, že se brzy podobná akce uskuteční i v Brně. Pokud chcete Israel podpořit veřejně jinou cestou, tou nejlepší cestou je pak obléknutí si pro-israelského trička zakoupeného v israelském internetovém obchodě. Našel jsem dvě zajímavé adresy, kde si lze určitě vybrat, jedná se v obou případech o čistě israelské obchody: http://www.israeli-t.com/ - v tomto případě se dokonce jedná o obchod dvou bývalých parašutistů israelské armády. Druhou volbou jež považuji za dobrou je pak https://www.israel-catalog.com/. Pokud i Vy znátě nějaký zajímavý israelský internetový obchod, budu rád, pokud jej zmíníte diskusi. Long live for Israel!

VIVAT ISRAEL

 

1839 čtenářů | 38 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto bloggera:
Komentáře


Re: Je třeba poděkovat israelským vojákům za skvělý zákrok proti provokační teroristické flotile
(Nermuť Jan, 6.6.2010 9:52:43)
Odpovědět
Otázka.

Kdo dává vždy první ránu?
A kdo se jen brání?


První vždy napadá Izrael. Stačí jen sledovat zprávy. VŽDY JE PRVNÍ IZRAEL, TO NEPOPŘETE.


Další otázka? Kolik Vám platí Mossad?

Tak ať se radši Mossad podívá na Americké jednotky v Itálii, Bosně a Hercegovině, Kosovu a Německu, na jejich aktivitu.

Proč chtěli USA základnu v Kosovu?
Jediná odpověd je: k invazi do Izraele.

To je pro Mossad zcela za darmo.

A další věc. Pro Mossad.
Oni ti Muslimové pomůžou proti invazi NATO. (Ti praví, dokud žil Jásir.....)

Proč chce NATO přepadnout Izrael?
Kvůli Antikristovi. Pan O´Bama potřebuje svůj chrám krví vysvětit.

P.S.: Vlastně můžete děkovat Ahmedínežádovi, že Vás nepřepadl, ač mu NATO nabízelo miliardy dolarů.
Re: Je třeba poděkovat israelským vojákům za skvělý zákrok proti provokační teroristické flotile
(joan.j, 6.6.2010 14:59:17)
Odpovědět
Vyliž si RUSKO buzerante....Vlastnojazyčně
Re: Je třeba poděkovat israelským vojákům za skvělý zákrok proti provokační teroristické flotile
(athos, 6.6.2010 15:15:42)
Odpovědět
JÁ si mislím a toto mišleňý je jediný správný, že Mossad chce napadnout CIA, protože f poslední dobje Američani svatořečyly Svatýho Stalina. Ale nebude to výťezstvý Židů, ale fšech správných KOMUNISTŮ PRAVOSLÁFNÝCH.

Hynduyzmus, husiti a jiní Antykristi - smrd na VÁS.

jÁ SEM od boha sečslaNÝ MISLYTEL právoslávných

Jan Nermuť
Re: Je třeba poděkovat israelským vojákům za skvělý zákrok proti provokační teroristické flotile
(Nermuť Jan, 6.6.2010 15:27:58)
Odpovědět
Haha.
Právě si se podřekl Trtkoši. Děláš pro CEA.

Protože todle je oficiální (neoficiální) stanovisko CEA.

CEA ovládají Židé a chtějí přepadnout USA. To je totiž fóbie Pentagonu.

Podřekl se.
Re: Je třeba poděkovat israelským vojákům za skvělý zákrok proti provokační teroristické flotile
(athos, 6.6.2010 17:26:19)
Odpovědět
jsem trtkos
Re: Je třeba poděkovat israelským vojákům za skvělý zákrok proti provokační teroristické flotile
(Nermuť Jan, 6.6.2010 10:08:27)
Odpovědět
Dál Izrael má pořád blíž k Arabům než k NATO.

To jsou jejich bratranci.

Nebojte Izraelci, oni Vám Arabové příjdou na pomoc.

To se jen Vaši nepřátelé snaží mezi Vás a Araby vrazit klín.
Re: Je třeba poděkovat israelským vojákům za skvělý zákrok proti provokační teroristické flotile
(Peepiin, 6.6.2010 14:27:07)
Odpovědět
Židonacistický Izrael je nejbrutálnějším režimem na světě . Nacističtí pohlaváři židovskyho státu jsou váleční zločinci , jak je možny , že takovy fanaticky svině jsou za zvěrstva páchanych na Palestincích nepostižitelni ? Svět by měl páchnoucí židinacistickou verbež izolovat a nakonec totálně zlikvidovat !!! Adolf Hitler je proti Peresovi , Netanjahovi , Barakovi a dalším izraelským vyvrhelům jen neškodný cipísek ! Páchnoucí vřed na Blízkým východě musí být vyoperován dokud je čas . Než židonacisticky svině rozpoutají jaderný konflikt !
Re: Je třeba poděkovat israelským vojákům za skvělý zákrok proti provokační teroristické flotile
(joan.j, 6.6.2010 14:43:25)
Odpovědět
Kdo ti ty sra,čky pumpuje do kedlubny komoušská mrdko vyhnilá?!?!?!?!
Re: Je třeba poděkovat israelským vojákům za skvělý zákrok proti provokační teroristické flotile
(Peepiin, 6.6.2010 15:27:03)
Odpovědět
Nachčiju ti do huby ty židonácku!
Re: Je třeba poděkovat israelským vojákům za skvělý zákrok proti provokační teroristické flotile
(joan.j, 6.6.2010 20:33:02)
Odpovědět
Jak by si to chtěla provést ty pračko arabských ořezaných čůráků?!?!?!?!?!
Re: Je třeba poděkovat israelským vojákům za skvělý zákrok proti provokační teroristické flotile
(athos, 6.6.2010 15:28:36)
Odpovědět
Koho by jsi chtěl za nejbližšího souseda vedle svého bytu (vilky, státního bytu...atd). Smradlavýho Araba, opásaného semtexem, nebo kultivovaného Žida. Židé NIKDY neutočili na nevinné oběti (ženy, děti..) v metru nebo kdekoliv jinde. Ty zasr-ná kreaturo, odstěhuj se na Blízký východ, čti si Mein Kampf a korán a nakupuj SEMTEX, aby jsi se mohl sám odpálit v některé izraelské kavárně, ty antisemitský nacistický dobytku. Sieg Heil, Hitler měl úzké osobní styky s kozomrdy, tak Ti přeju hodsně slasti při četbě nacistické literatury a přípravě a napomáhání islámské vlády nad Evropou, ty arabsko-fašistický zmetku!
Re: Je třeba poděkovat israelským vojákům za skvělý zákrok proti provokační teroristické flotile
(Nermuť Jan, 6.6.2010 17:33:53)
Odpovědět
Má pravdu ten peepiin. Vím to trtkosi. Protiruský režim Izraele se snaží zničit zničit pravoslavnou víru.
Je to tak. Mají nastrčené svoje židovské figurky. Které?
Je známo, že žid byl trockyj i Uljanov (Lenin).
Darební sionisté se tak snažili ovládnout Rusko, stejně jako chtějí ovládnout svět.
Stačí číst. Přečti si trtkoši židovské protokoli sionistických mudrců.
Trtkoši
(Nermuť Jan, 6.6.2010 23:37:52)
Odpovědět
Jsi ubohé hovado. Zfetované a odporné.

Polští sadisté chtějí přepadnout a vyvraždit Rusko.

Stalin byl neuvěřitelně milosrdnej chlap s měkým srdcem.

Jak je možné, že ta hovada, co rozbíjela ČSR, nebyla pozásluze potrestána.

Tak tentokrát to mají spočítaný. Chtít vyvraždit Rusko i ČR. Fuj.

Židé jsou jen obětí lhářů a podvodníků. Poláci jsou zlí krutí lidé.

arabové i Židé mají morálku. a o je něco, co NATO chybí.
Re: Je třeba poděkovat israelským vojákům za skvělý zákrok proti provokační teroristické flotile
(Michal, 15.6.2010 20:37:45)
Odpovědět
Teraz útočili a svojou beštialitou si vyslúžili nenávisť jediného spojenca v oblasti - Turecka
Re: Je třeba poděkovat israelským vojákům za skvělý zákrok proti provokační teroristické flotile
(Fiter, 9.6.2010 23:56:42)
Odpovědět
Nemusím používat tak silná slova jako joan,ale řeknu ti jedno jako blbeček jsi se narodil a jako blbec zemřeš.
Re: Je třeba poděkovat israelským vojákům za skvělý zákrok proti provokační teroristické flotile
(NNBLNGR, 12.6.2010 13:27:59)
Odpovědět
pepine, ty vylizanej mozku, muzes mi laskave vysvetlit, proc v tom nejbrutalnejsim a nejhorsim rezimu na svete zijou Arabove a kdyz se jich clovek zepta zda li by radsi chteli bejt pod Hamasem nebo Fatahem, tak te poslou do hajzlu a tukaj si na celo! ha, ha, ha! Krom toho bych taky rad vedel, proc kdyz je to nejhorsi rezim na svet by Arabove nikdy nemenili, a dale jak je mozny, ze do toho strasnyho pekla utikaj Africani, dokonce africky muslimove, ktery riskujou zivot, jen aby se dostali do Israele, kde pak zadaj vo azyl? neco nam tady, ty vylizanej lidskej exkremente, nehraje, ze jo! To je porad dokola... genocida tzv. Palestincu, pricemz v Gaze a West bank probiha populacni exploze ve svete nevydana, svetova rarita... a tak je tomu ze vsim... antisemitismus jako za Hitlera! Hnus!
Re: Je třeba poděkovat israelským vojákům za skvělý zákrok proti provokační teroristické flotile
(sonic, 12.6.2010 18:24:16)
Odpovědět
Nechápu jak se někdo stále může zastávat těch muslimských prasat. Prostě nepochopim - to se necháváte krmit "Nováckýma" kecama?
Re: Je třeba poděkovat israelským vojákům za skvělý zákrok proti provokační teroristické flotile
(joan.j, 6.6.2010 14:42:28)
Odpovědět
Bravo,výtečné shrnutí všech podstatných a relevantních faktů o této zlovolné muslimácké provokaci.Připojuji se.LONG LIVE FOR IZRAEL
Re: Je třeba poděkovat israelským vojákům za skvělý zákrok proti provokační teroristické flotile
(Engliš, 6.6.2010 16:39:30)
Odpovědět
Maximální nerovnost: "Palestinci" mají právo chtít mít vlastní stát, ALE Baskové, Kurdové NE. Proč ten rozdíl?Turci bojují proti Kurdům, Španělé a Francouzi proti Baskům. Takže tyto státy nemají morální právo odsuzovat Israel.A určitě by nedovolily, aby těmto národům někdo vozil "hum. pomoc", když se neví , co se vlastně veze. No a Turcích víme také, že okupovali část Kypru-kde bylo potom zničeno na "jejich" území přes 500 kostelů!!No a také víme, že zavraždily 1 800 000 Arménů a o tom neradi slyší. Ti Arméni byli obyčejní míromilovní lidé, co nemůžeme říci o Palestincích, kteří stále střílejí rakety na Israel... Doufám, že se tyto poznámky k Francouzům, Španělům, Turkům dostanou. . . .
Re: Je třeba poděkovat israelským vojákům za skvělý zákrok proti provokační teroristické flotile
(Engliš, 6.6.2010 17:08:21)
Odpovědět
Ještě jsem zapomněl dodat: jsem Čech a na straně Izraele. Vážím si všech chytrých lidí a jsem proti těm, co nechtějí nic dělat a nás jen drze vykořisťují. V té Palestíně je to nejlépe vidět: Židé udělali i z pouště kvetoucí záhrady. Když dali Palestincům území Gazy, tak tam Palestinci všechno zničili a rozkradli!!!Lidi, co se tak chovají máme ovšem na neštěstí i u nás doma. . . A EU to posuzuje také stejně jako jako případ Palestinců. . .
Re: Je třeba poděkovat israelským vojákům za skvělý zákrok proti provokační teroristické flotile
(Peepiin, 6.6.2010 20:38:09)
Odpovědět
Židonacistická verbež Gazu palestincům nedala . Je to jediný kousek Palestiny , kde je židi nahnali , neprodyšně uzavřeli a každý vzdor palestinců krvavě potlačují Přesně stejny praktiky vyvražďování používali nacisti . Kvetoucí zahrady židi vytvořili na nejúrodnějších místech Palestiny . OSN prohlásilo blokádu Gazy za zločin proti lidskosti , ale pro fanaticky židonacisticky svině je OSN oblakem smradu . Ale je to smrad páchnoucího židonacistickyho vředu na Blízkém východě , který bude stejně zlikvidován !!§§
Re: Je třeba poděkovat israelským vojákům za skvělý zákrok proti provokační teroristické flotile
(joan.j, 6.6.2010 23:46:32)
Odpovědět
Ty že si "OSN" dokurnenej mamrde komoušskej????
Re: Je třeba poděkovat israelským vojákům za skvělý zákrok proti provokační teroristické flotile
(regec, 6.6.2010 21:08:04)
Odpovědět
... už jsme to řekli několikrát, tak ještě jednou těm co neporozuměli - Neserte se do Židů - už nikdy jako ovce!
Re: Je třeba poděkovat israelským vojákům za skvělý zákrok proti provokační teroristické flotile
(Dina.Dina, 6.6.2010 23:52:43)
Odpovědět
Dekuji pane Wernere za obsazny a velice informativni clanek.
Jen pratele palestincu a jejich kolaboranti vidi v israelskem zasahu neopravneny cin, neb nedosahli sveho a blokadu neprolomili.
Blokada trva jen 18 mesicu, predtim palestinci volne prechazeli hranice z Gazy do Israele za praci ci obchodem.
Po zvoleni Hamasu vsak nastaly utoky a strileni raket, proto je Gaza blokovana.
Blokada na mori je nutna, neb uz se nekolikrat prokazalo, ze lode pasovaly zbrane pro jihadisty v Gaze.
Civilizovane zeme zapadu zakrok primo neodsoudily, rozhorceni se ozyva ze statu muslimskych nebo se s nimi spolcujicich...
Re: Je třeba poděkovat israelským vojákům za skvělý zákrok proti provokační teroristické flotile
(Nermuť Jan, 7.6.2010 0:26:22)
Odpovědět
NATO hodí na Izrael atomovku.


Jediná naděje-Bůh.
Re: Je třeba poděkovat israelským vojákům za skvělý zákrok proti provokační teroristické flotile
(dub, 9.6.2010 15:44:18)
Odpovědět
A tebe,ty kokotí hlavo,by na ní mělo přivázat..
Re: Je třeba poděkovat israelským vojákům za skvělý zákrok proti provokační teroristické flotile
(Fiter, 10.6.2010 0:03:41)
Odpovědět
To by pro takového vola byla příliš krásná a rychlá smrt.Já bych měl jiný lék na tu stupidní palici.Každý den jednu přes hubu otevřenou dlaní,jak se říká preventivně českou facku.
Re: Je třeba poděkovat israelským vojákům za skvělý zákrok proti provokační teroristické flotile
(Ivan, 9.6.2010 9:16:41)
Odpovědět
Velice děkuji za snad první objektivní pohled a naplno podaná fakta v českém tisku na provokaci muslimů a jejich euroamerických podporovatelů vůči Izraeli ve snaze poškodit obraz Izraelele a zrušit blokádu Gazy znemožňující zásobovat džihádisty zbraněmi. Souhlasím s výstižným titulkem a přeji Izraeli a Izraelcům hodně síly a odvahy pro obranu před zákeřným a úskočným nepřítelem.
Re: Je třeba poděkovat israelským vojákům za skvělý zákrok proti provokační teroristické flotile
(Huckleberry, 11.6.2010 13:09:43)
Odpovědět
Plný souhlas s článkem, první poctivé popsání celé akce. A pane Nermuti Jane- nepublikoval jste nedávno také pod pseudonimem USA je super?
Re: Je třeba poděkovat israelským vojákům za skvělý zákrok proti provokační teroristické flotile
(Nermuť Jan, 13.6.2010 13:54:30)
Odpovědět
USA je Super.

To je masový vrah, homosexuál, člen CEA. Kapitalista, sionista.

A také je tak nafoukanej, že kdyby arogance nadnášela lítal by po televizi jako drak.

Řeknu to jinak. Adolf Hitler byl jistě velice zlí, ale jsou i horší lídé.

Jo a také Super propaguje vyvraždění všech Slovanů a také Afghánců.
Re: Je třeba poděkovat israelským vojákům za skvělý zákrok proti provokační teroristické flotile
(NNBLNGR, 12.6.2010 13:33:10)
Odpovědět
DOPORUCUJU = YOUTUBE.COM; MICHAEL SAVAGE...
Re: Je třeba poděkovat israelským vojákům za skvělý zákrok proti provokační teroristické flotile
(NNBLNGR, 12.6.2010 13:37:59)
Odpovědět
docela by me taky zajimalo, jak by se zachovali vojaci napriklad NATO, kdyby byli v kuzi IDF? Taky je docela dobry si predstavit, ze jsme na lodi, kterou zastavi vojaci/pobrezni hlidka, celnici, policajti atp, my je neposlechnem, a kdyz nam vlezou na lod, tak je zacnem mlatit, bodat, hazet pres palubu, to neni normalni.... docela divny "peace activists" ...ha, ha, ha!
Re: Je třeba poděkovat israelským vojákům za skvělý zákrok proti provokační teroristické flotile
(joan.j, 13.6.2010 11:57:42)
Odpovědět
No,víte,oni ti "míroví" aktivisté byli Turci a celé to organizovala turecká "humanitární" organizace známá svým propojením s Kakajdou.Takže skutečně "bojovali za ten mír",ale za "mír" muslimácký.k
Který nastane po vyhlazení všech nevěřících psů jak jim nakázal sám "svatý" Pedofil
Som šokovaný
(Michal, 15.6.2010 20:33:09)
Odpovědět
Taká neúcta k ľudskému životu, také pohŕdanie a pýcha deklasuje autora tohto článku medzi povaľačov a vrahov. Takéto bezcitné postoje jednotlivcov môžu dať zámienku na nenávisť a vraždenie spravidla nevinných ľudí.
Re: Som šokovaný
(kamre, 16.6.2010 16:02:46)
Odpovědět
A vždyť muslimáci vraždí sami sebe a druhé. Islám je náboženství smrti. To to opravdu nechápete? Nevím, kde se bere ta paranoia proti Israeli.
Preventivní úder.
(Nermuť Jan, 16.6.2010 22:13:59)
Odpovědět
Základní taktika Izraele.

Čtete si všechny zpráva. Vždycky první útočí Izrael. To Izrael je paranoidní až běda.

Já mu to navrhuji zde přede všemi.

Skuzte jednou jen jednou nezaútočit první. Pokud totiž Palestinci chtějí mír, nedojde k žádnému útoku.

Já chápu paranoiu Izraele.
Prezident USA- USAMA bin ládín. Obklopeni jinověrci, po holokaustu. Jenže tak mír nikdy nezískají. V poslední době se stali zdrojem napětí.

Zkrátka ať přestanou blbnout. Ten, kdo je chce přepadnout se tváří, jako přítel. Přítel se jako přítel netváří, ten jím je.
Re: Som šokovaný
(Nebudem obhajovať vrahov, 17.6.2010 8:50:55)
Odpovědět
iba preto, že sa tvária ako demokrati. Tak ako bolo podlé vraždiť židov, rovnako podlé je strieľať neozbrojených pasažierov. Cynizmus bezcitnosť pri tejto akcii je donebavolajúca.
Re: Je třeba poděkovat israelským vojákům za skvělý zákrok proti provokační teroristické flotile
(Abigail, 19.9.2010 1:13:22)
Odpovědět
Dakujem autorovi za krasny clanok.

Ja stale nechapem, kde nachadzaju palestinski arabi tolko privrzencov, no rozum sa mi zastava.Len sa lutuju a lutuju. Decka im behaju nahe a hladne, hlavne ze v PC maju novu hru (kolko zidov zabijes).
Gaza je velke smetisko, kde vsetci obyvatelia su teroristi.
A este nase Slovensko , aj Cechy a ine okolite krajiny ponukame ich detom nase stipendijne miesta na univerzitach.
Nech Boh zehna Izrael, pokoj pre Izrael, Pokoj pre Jeruzalem.